کد خبر: ۸۳۱۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

حسین مرعشی: بیش از ۷۵ درصد مردم ناراضی هستند

دبیر کل حزب کارگزاران گفت: بیش از ۷۵ درصد مردم ایران ناراضی هستند، اگر ناراضیان در خیابان بریزند هیچ کس حریف آن‌ها نخواهد شد.
حسین مرعشی: بیش از ۷۵ درصد مردم ناراضی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران گفت: مادامی که حاکمیت اصلاحات واقعی را نپذیرد ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم. انتخابات نمی‌تواند به اصلاحات منجر شود، اصلاحات مقدم بر انتخابات است. بیش از ۷۵ درصد مردم ایران ناراضی هستند، اگر ناراضیان در خیابان بریزند هیچ کس حریف آن‌ها نخواهد شد.

جمهوری اسلامی نباید به اقلیت هواداران پر و پا قرص خودش تکیه کند، باید به میانه جامعه برگردد و اکثریت قاطع جامعه را با خودش همراه کند. نظامی که حداقل ۱۵ درصد جامعه جانشان را برای آن می‌دهند، نیرو‌های مسلح به آن وفادار هستند، در آن فروپاشی اتفاق نمی‌افتد. اشتباه ما این بود که از قبل در ازای حمایت از روحانی بر سر کابینه و ... توافق نکردیم. به طور قاطع موافق کاندیداتوری روحانی در سال ۹۶ نبودم. حتی ۲ ماه قبل از فوت هاشمی در دیداری با وی گفتم با رهبری بروید روی فرد دیگری توافق کنید. آقای روحانی در ارتباط با موضوع هسته‌ای کار خودش را کرده است. این سرمایه را نسوزانیم. بگذاریم ذخیره بماند. سراغ کسی برویم که در شرایط پسا برجام بتواند کشور را بهتر اداره کند. هاشمی در پاسخ گفت که موافق نیستم.

برای روحانی واعظی از جهانگیری مهم‌تر بود. نوبخت از همه ما برایش مهم‌تر بود. ما نمی‌گفتیم واعظی و نوبخت نباشند، بلکه می‌گفتیم روحانی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد.

ما اصلاح طلبان و میانه رو‌ها در عبور نکردن از روحانی در سال ۹۶ به خودمان و کشور ضربه زدیم. بعضی از دوستان در جبهه اصلاحات معتقدند که ادامه ریاست بهزاد نبوی در جبهه اصلاحات مناسب فضای سیاسی پسامهسا نیست. فضا رادیکال‌تر شده و جبهه باید با فرمانی حرکت کند که روابط اجتماعی اش را تقویت و بازسازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین