کد خبر: ۸۳۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

یک نماینده: کابینه دولت نیاز به پوست‌اندازی دارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات شایسته دولت و نگاه عالمانه رئیس جمهور به مسائل، گفت: متاسفانه برخی از همراهان رئیس جمهور توان حرکت همپای تدابیر و برنامه‌های ایشان را ندارند.
یک نماینده: کابینه دولت نیاز به پوست‌اندازی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا منتظری با اشاره به اتفاقات مثبت و خوبی که در راستای توسعه استان گلستان در حال رخ دادن است، اظهار کرد: فاز دوم تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی استان گلستان با همدلی دولت و دستگاه قضایی به زودی به فرجام رسیده و امیدواریم بیش از 90 هزار سهامدار و همه مردم استان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیز باشند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون با تعیین و انتصاب هیئت مدیره و مدیرعامل به زودی می‌تواند مرحله جدیدی از توسعه را در استان آغاز کند، افزود: با همت استاندار محترم و پیگیری نمایندگان استان پروژه لایروبی و احیای خلیج گرگان نیز به سرعت و جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده در حال اجراست.

اهمیت خلیج گرگان کمتر از دریاچه ارومیه نیست

نماینده مردم گرگان و آق قلا با انتقاد از عدم پرداختن رسانه‌های ملی به موضوع مهم خشک شدن خلیج گرگان، خاطرنشان کرد: متاسفانه به رغم اینکه همه می دانند اهمیت خلیج گرگان و احیای آن به عنوان یک مساله فرااستانی و حتی فراملی می توانند کشورهای همسایه را نیز تحت تاثیر قرار دهد به اندازه مساله دریاچه ارومیه به آن پرداخته نمی شود.

منتظری با اشاره به اینکه تلاش نمایندگان استان گلستان همواره این بوده است که با همدلی مسیر توسعه متوازن استان را پیش بگیریم، ادامه داد: همه نمایندگان بر سر پایان بخشیدن به روند اجرایی پروژه های کلان و تحول آفرین استان فارغ از اینکه در کدام نقطه جغرافیایی استان قرار گرفته است اتفاق نظر دارند.

وی در واکنش به اتفاقات اخیر روی داده در شورای شهر گرگان و دستگیری شهردار و دو عضو شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: مردم انتظار دارند مصادیق عدالت گستری و فسادستیزی را به صورت جدی و شفاف از مسئولان ببینند.

مردم می خواهند مصادیق بارز مبارزه با فساد را ببینند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با غیرقابل بخشش دانستن دریافت رشوه و فساد اداری و مالی در برخی از دستگاه‌ها از جمله شهرداری و شورای شهر که در ماههای اخیر نیز رسانه ای شده است، اضافه کرد: عدالت باید برای همه اجرا شده و دستگاههای امنیتی و نظارتی بدون توجه به جایگاه و پست افراد البته بدون افراط و تفریط با متخلفان برخورد کنند.

منتظری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در حال تلاش شبانه روزی و صادقانه است، گفت: ما نسبت به مسیر حرکت رئیس جمهور و نگاه عالمانه وی حرفی نداریم اما معتقدیم بدنه کابینه و همراهان ایشان در دولت نیازمند یک پوست اندازی جدی است زیرا زمانی می توان در جنگ فرهنگی و اقتصادی اخیر پیروز شویم که تمام افسران و سربازان تابع تدابیر فرماندهی میدان باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین