کد خبر: ۸۳۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

دبیر: از مدیران میانی وزارت ورزش گله‌مندیم

وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.
دبیر: از مدیران میانی وزارت ورزش گله‌مندیم
آفتاب‌‌نیوز :

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در خانه کشتی با اعضای تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار و گفتگو کرد.

سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای تیم های ملی کشتی حاضر در کمپ تیم های ملی حضور یافت و در جریان روند آماده سازی آن ها برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار گفت: جا دارد به صورت ویژه از دکتر سجادی تشکر کنم، همیشه گفته ام انصافا از زمانی که مسئولیت وزارت را بر عهده داشته حامی و پشتیبان کشتی بوده و از اینکه یک قهرمان ورزشکار که من نیز همدوره وی در زمان دوران قهرمانی بوده ام، در رأس ورزش کشور قرار دارد، خوشحالم، اما از بدنه و مدیران میانی وزارت ورزش گله مندیم چراکه همراه کشتی نبودند و فقط در این میان برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت و میرهادی رومیانی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان ها همکاری خوبی با ورزش اول کشور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت که دکتر سجادی دوران نقاهت خود را طی می کرد، جلسات خود را با وی و در دفتر ایشان برگزار و کارها را پیگیری می کردیم و حضور سرزده وزیر آن هم در اولین دیدار سال ۱۴۰۲ در کمپ تیم های ملی کشتی هم باعث خوشحالی و هم باعث دلگرمی جامعه کشتی است.

 

سجادی نیز در صحبت های خود گفت: با اینکه امروز روز تعطیل بوده اما کارها را از صبح در دفتر پیگیری می‌کردم و تصمیم گرفتم به صورت سرزده به اردوی تیم های ملی کشتی بیایم.

وزیر ورزش تصریح کرد: کشتی ورزش اول ایران است و وظیفه داریم از آن حمایت ویژه بعمل آوریم.

وی ادامه داد: دبیر واقعا در کشتی خوب کار کرده و ما از عملکرد او و کشتی‌گیران رضایت داریم و به همه مدیرانم گفتم یک جلسه تبادل تجربه با وی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: پیش از این به کشتی کمک کردیم و بعد از این هم کمک خواهیم کرد، چراکه نتایج کشتی برای ما در رقابت های پیش رو اهمیت ویژه ای دارد.

بنا بر اعلام فدراسیون کشتی، همچنین سجادی قول اهدای پاداش پیش از اعزام تیم های کشتی فرنگی و آزاد به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان را به کادر فنی و ملی پوشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین