کد خبر: ۸۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۶

ادعای رامین: احمدی‌نژاد مردمی‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ معاصر ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدعلی رامین گفت: «من تقسیم‌بندی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را که باعناوین مختلف در دوران‌های مختلف مطرح بوده است را به طور کلی می‌پذیرم؛ چرتاکه کسانی در میان اصلاح‌طلبان هستند که اصولگرایند و کسانی در میان اصولگرایان حضور دارند که اصلاح‌طلب هستند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، این فعال سیاسی در حاشیه هفتمین گردهمایی دانشجویان سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در جمع خبرنگاران افزود: «اصولگرایی و اصلاح‌طلبی طیف‌بندی است که با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کند و در برای این طیف‌بندی‌ها انسان‌هایی معتقد، ارزش‌مدار و اصولگرا، اصلاح‌خواه هستند که ممکن است به عنوان افراد حزبی و جناحی تلقی نشوند». 

وی در پاسخ به سوالی درباره انتقادات از دولت خاطرنشان کرد: «اگر انتقادات اصولگرایان از دولت نهم در راستای اصول و مبانی مطرح شود، اشکال ندارد اما اگر خلاف اصول کسی تنها بخواهد برخورد شخصی کند مشکل به‌ وجود می‌آید؛ مثل کسانی که از انتخابات تیرماه سال 84 دچار عقده شده بودند و کینه‌توزی‌های‌شان را ادامه دادند تا این‌که هفت ـ هشت ماه پیش اعلام کردند که سه سال مدارا کردیم و حالا بس است و شمشیر را از رو می‌بندیم. پس این آدم‌ها حتی اگر در جایگاه بزرگ قرار گیرند، چون خودشان شخصیتا کوچک هستند، آن جایگاه بزرگ را نیز کوچک می‌کنند».

وی ادامه داد: «طبیعی است در آستانه هر انتخاباتی همه کسانی که در عرصه سیاسی فعال هستند، اظهارنظر می‌کنند و برخی فرصت انتخابات را برای طرح دیدگاه‌های خود مغتنم می‌شمارند و برخی دیگر به دنبال سواستفاده از موقعیتی هستند که نظام در اختیارشان قرار می‌دهند و برای تضعیف معیارها و مبانی جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می‌دهند. هم‌چنین برخی دیگر برای ادای تکلیف دینی خود وارد صحنه می‌شوند».

رامین افزود: «در مجموعه اصولگرایان به نظر من اگر هر ایراد و اشکالی بر دولت وارد می‌دانستند چون کلیت دولت احمدی‌نژاد و خط و مشی اساسی او را جزو اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی می‌دانند، با قاطعیت از او حمایت خواهند کرد و ایرادات را نیز به موقع‌ پیگیری می‌کنند».

وی تصریح کرد: «در عرصه انتخابات مردم ما حزبی نیستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند بر خلاف احزاب و گروه‌ها مستقل می‌اندیشند و با یک دوراندیشی پیشرفت کشور و اجرای عدالت را در نظر دارند؛ بنابراین مردم‌خواهی مسوولان برای‌شان ملاک است و دنبال مسوولی هستند که خیرخواه مردم باشد و حرکات احزاب سیاسی فضای سیاسی ایجاد می‌کند اما در تصمیم‌گیری مردم نقش مستقیم ندارد. همان‌طور که در دوره قبل همه جناح‌ها کاندیدا معرفی کردند و درنهایت ملت کاندیدای خود را معرفی کرد».

وی ادامه داد: «در حال حاضر در مورد احمدی‌نژاد از آن‌جا که ایشان مردمی‌ترین رییس‌جمهور شناخته شده در طول تاریخ معاصر هستند و با میلیون‌ها نفر در طول سه سال ونیم گذشته ارتباط مستقیم داشته‌اند و ارتباط و اعتلای ایشان از مجموع نیازهای کشور سرمایه عظیمی برای تصمیم‌گیری‌های آینده در اختیارشان قرار داده است، به نظر می‌رسد الفتی که میان جامعه ما و احمدی‌نژاد ایجاد شده، ورای همه بحث‌های سیاسی بستر ممتازی را ایجاد می‌کند و به نظر می‌رسد که در انتخابات آینده الگوی جدیدی در عرصه سیاسی ملی و بین‌المللی ارایه دهد».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
با این‌گونه افراد باید برخورد قصایی شود، اینها به شدت عامل تفرقه و نفرت در کشور شده‌اند، همین‌ها هستند که به احمدی‌نژاد برای مواضع افراطی‌اش خط می‌دهند.
قوه قضاییه باید وضعیت اینها را بررسی کرده و احتمالاً ریشه روابط آنها را با سرویسهای ج[...] کشورهای خاص به دقت بررسی نماید.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
آقاي رامين كوچك شخصيت‌هاي بزرگ را كوجك مي‌كنند كه خود را بزرگ كنند؟؟؟ انتخابات بعد صحت و سقم حرف ايشان را مشخص مي‌كنند؟!!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
اولا آقای احمدی نژاد به هیچ عنوان مردمی ترین رئیس جمهور ایران نیست و نخواهد بود . انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور نهم نیز به دلیل شرایط خاص ایجاد شده در انتخابات نهم بود . که ایشان انتخاب شدند و به نوعی عملکرد اصولگرایان را نیز زیر سوال بردند . اگر هم با این سفرهای استانی که هیچگونه بهره ای برای ملت ندارد جز خرج تراشی او را به عنوان مردمی ترین رئیس جمهور بشناسیم با عملکرد ضعیف ایشان در زمینه سیاست و اقتصاد به عنوان ضعیف ترین رئیس جمهور ایران می توان از او یاد برد .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
البته ایشان هم بهترین داستان نویس جهان در زمینه هولوکاست می باشند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
0
اين نظرها رو خودتون روي سايت قرار مي دهيد.
خيلي ضايع است حداقل نظر يه مخالف هم بزاريد نه همه آنچه را كه خودتون از اون خوشتون مي ياد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین