کد خبر: ۸۶۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۹

دادستان کل کشور: استفاده از MMS منوط به احراز هویت شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ «قربانعلی دری نجف آبادی» دادستانی کل کشور از «محمد سلیمانی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا تدابیر موثر برای اعمال کنترل و نظارت بر ارائه خدمات سرویس پیام کوتاه چندرسانه‌ای - MMS- اتخاذ شود.

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، قربانعلی دری نجف آبادی در نامه‌ای که به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت، همچنین خواستار آن شد تا «ارائه سرویس پیام کوتاه چند رسانه‌ای به کارت‌های اعتباری، منوط به احراز هویت مشترکین شود».
 
وی در این نامه نوشت: «اصل پیشگیری ایجاب می‌کند به منظور جلوگیری از بروز پدیده‌های نابهنجار اجتماعی و اختلال در اخلاق و فرهنگ عمومی و تعرض به حریم خصوصی شهروندان تدابیر بازدارنده و قابلیت‌های کنترلی و نظارتی موثری اعمال شود».
 
دری نجف آبادی نوشت: «ارائه سرویس پیام کوتاه چند رسانه‌ای به کارت‌های اعتباری باید صرفا منوط به احراز هویت واقعی متقاضیان باشد و متعاقب آن کنترل، مراقبت و نظارت مستمری به منظور جلوگیری از ثبت نام افراد با هویت و مشخصات مجعول، معمول گردد».
 
دادستان کل کشور اضافه کرد: «در این زمینه باید تعامل و همکاری موثر و برنامه‌ریزی مناسب در راستای پیشگیری از پیامدهای نامطلوب و تخلفات احتمالی توسط دستگاه‌های مسوول صورت پذیرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۰
0
0
کاش یه نامه هم در مورد کیفیت مگالمات نوشته بشه -همانطور که شب عید تلفنها به موقع یکطرفه میشه ولی مردم امکان یه طرفه کردن را زمانیکه خدمات درستی دریافت نمی کنند ندارند-
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین