کد خبر: ۸۶۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۰

حمایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از میرحسین موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ظهر امروز یکشنبه با مهندس موسوی دیدار و گفت‌وگو کردند. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مسئولان 22 تشکل‌ عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این دیدار مباحثی مانند نقش نخبگان در افزایش مشارکت انتخاباتی، مسئولیت رسانه‌ها و صداوسیما در قبال انتخابات ریاست جمهوری در معرفی شخصیت و برنامه مهندس موسوی و رویکرد گروه‌های این شورا به برنامه‌های ستاد انتخاباتی را طرح کردند. 

در ادامه نمایندگان و مسئولان تشکل‌هایی همچون جبهه مشارکت ایران اسلامی، انجمن اسلامی معلمان ایران، مجمع نمایندگان ادوار، حزب مردم سالاری، انجمن اسلامی مهندسین، حزب جوانان ایران اسلامی، حزب همبستگی، اراده ملت ایران، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، مجمع نیروهای خط امام(ره)، انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران، حزب اسلامی کار، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی و... در این جلسه به طرح نظرات خود پرداختند و اعلام کردند که حزب متبوع‌شان آماده همراهی و حمایت از مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری است.

همچنین سلیمانی؛ عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت نیز در این دیدار اعلام کرد که در کنگره فوق‌العاده این حزب در روز گذشته 28 استان حضور داشتند و در کنار شورای مرکزی و مسئولان جبهه نظر قطعی موافق با حمایت اصولی و گسترده از کاندیداتوری مهندس موسوی را در سراسر کشور تصویب کردند. 

گفتنی است میرحسین موسوی نیز بعد از شنیدن نظرات مختلف اعضای این گروه‌ها درباره برخی مسائل و سوالات توضیحاتی ارائه کرد و به تبیین دیدگاه‌های عمومی خود درباره نحوه اداره کشور پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۶
0
0
بنده بعنوان يك مسئول در دوران اصلاحات كه دچار فراز و نشيبهاي فراواني نيز شده است با تشكيل گروهي از فرهيختگان و دانشگاهيان آذربايجاني با تمام وجود از كانديداتوري جناب آقاي موسوي حمايت خواهيم كرد .
ع-خ شهرستان نقده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین