کد خبر: ۸۶۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸
حمله سخنگوی دولت به خاتمی و میرحسین موسوی

الهام: برخی‌می‌خواهند سوزن‌زن تغییرات در جمهوری اسلامی باشند

پاسخ الهام به سوال موسوی در مورد 270 میلیارد دلار پول نفت کجاست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی دولت نهم گفت: «دولت ‌خاتمی رکورد تخلف از قانون برداشت مازاد از حساب ذخیره ارزی را شکسته است که هنوز هم این رکورد ادامه دارد».

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، غلامحسین الهام در همایش عملیات روانی علیه پیشرفت و عدالت‌ در شیراز افزود: «دولت نهم در ابتدای خدمتگزاری خود چهار روش عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان و تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور را محور کار خود قرار داد که بر همین اساس، این اهداف، اصول کار همه کارگزاران این دولت قرار گرفت».

سخنگوی دولت نهم با بیان این که اگر احمدی‌نژاد رای نیاورده بود و رییس‌جمهور هم نمی‌شد همین که شعار عدالت را در تبلیغات خود آورده پیروز میدان است، گفت: «جمله (ورود عدالت در شعار نامزدها یعنی پیروزی آنان در میدان) بیانگر درد و رنج مقام معظم رهبری است که نشان می‌دهد اساس حکومت جمهوری اسلامی، گفتمان امام (ره) و پایه مشروعیت حکومت و حاکم به چه روزگار و غربتی دچار شده است که طرح بحث آن نیز پیروزی است».

الهام درباره حمایت‌های اجرایی مقام معظم رهبری از دولت‌ها، افزود: «حمایت‌های معظم‌له از دولت‌های گذشته اگر از دولت نهم بیش‌تر نباشد کم‌تر هم نبوده است اما در مراحلی که دولت نهم زیر فشار تهدیدات بود حمایت‌های اجرایی رهبری بسیار تاثیرگذار بوده است».

وزیر دادگستری اظهار كرد: «مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت عنوان کردند تا عدالت و گفتمان انقلاب به یک حرکت داخلی و پایدار تبدیل شود».

او با بیان این که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری پیشرفت کشور باید در بستر عدالت تحرک داشته باشد، گفت: «عدالت و گفتمان انقلاب مختص یک دهه یا یک دولت نیست و اصل گفتمان انقلاب نباید با تغییر افراد، شخصیت‌ها و دولت‌ها تغییر کند».

سخنگوی دولت افزود: «دشمنان مدتی به‌دنبال این امر بودند تا با مطالبه از مردم کشور نظام سیاسی را تغییر دهند و این هدف را بر آنان تحمیل کنند اما مستکبران از این غافل بودند که جمهوری اسلامی یک گفتمان اسلامی و انقلابی دارد که اساس آن هرگز تغییر نمی‌کند».

وی تصریح کرد: «برخی‌ می‌خواهند در انتخابات سوزن‌زنی این تغییرات را برعهده بگیرند».

الهام با بیان این که گفتمان عدالت و پیشرفت باید در همه دولت‌ها و دهه‌ها پایدار و ثابت باشد، گفت: «هر دولتی که می‌خواهد روی کار بیاید باید بر این گفتمان وفادار بماند در غیر این ‌صورت و انحراف از این گفتمان دولت مذکور از مطالبه رهبری و سعادت جامعه منحرف شده است».

او اظهار كرد: «اگر عدالت در رفتار و کردارمان وجود داشته باشد به جای لجاجت، از کارهای توانمند و مثبت رقیب‌مان خوشحال می‌شویم».

سخنگوی دولت نهم افزود: «یکی دیگر از ابعاد عدالت در رفتار این است که اجازه دهیم خلاقیت‌های همه اقشار جامعه به ‌خصوص قشر محروم و آسیب‌پذیر شکوفا شود».

وزیر دادگستری گفت: «برخی سیاست را احاطه کرده‌ و بر‌این باورند که تنها کسانی می‌توانند مرد سیاست شوند یا به سیاست راه پیدا کنند که از حزب عبور کرده باشند به این معنا که منهای حزب هیچ‌کس معنایی ندارد».

الهام با بیان این که در این معنا بسیاری از مردم و اقشار جامعه نادیده گرفته‌ شده‌اند، افزود: «جرم احمدی‌نژاد این بود که این قالب را شکست و بسیار فراتر از جناح‌ها گام برداشت».

وی هم‌چنین گفت: «متاسفانه در بسیاری از ارگان‌ها چینش‌های دستگاه‌های اداری متصل به ارتباط‌ها شده است که این سیستم منجر به بی‌عدالتی و استفاده نكردن از افراد کاردان متناسب با استعداد‌ها می‌شود».

وی افزود: «ما باید زیرساخت‌های اقتصادی را در همه کشور فراهم کنیم تا هر استان به فراخور استعداد‌ها و توانمندی‌های خود از اعتبارات و امکانات بهره‌مند شود».

سخنگوی دولت نهم با بیان این که سفرهای استانی برای توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات است اظهار كرد: «اگر اعتبارات بدون برنامه به یک سمت خاص هدایت شود موجب محرومیت یکی و پرباری دیگری می‌شود که مردم را مقابل هم قرار می‌دهد».

الهام گفت: «سهام عدالت توزیع فقر نیست، توانمند‌سازی افراد است. ما با سهام عدالت به مردم صدقه نمی‌دهیم بلکه با دادن سرمایه به آنان کمک می‌کنیم تا بتوانند خود را توانمند كنند».

او افزود: «توجه به نیروی انسانی و وجود نقشه علمی کشور دو اصل اساسی در پیشرفت است که خوشبختانه هر دو اصل در دولت نهم در حال تحقق است».

سخنگوی دولت نهم با بیان این که دولت احمدی‌نژاد جسارت شکستن بروکراسی اداری را داشته و دارد، گفت: «بر اساس تشخیص دولت، سازمان مدیریت مانعی برای پیشرفت دولت بود که با تدبیر دولت نهم این سازمان منحل شد تا مسائل در مسیر درست‌، با شتاب و کارشناسی‌ شده جلو برود».

وی اظهار كرد: «کارهای دولت نهم قانونی و کارشناسی شده است اما برخی سعی دارند با لجاجت جنگ روانی راه بیاندازند مثل این که با این کار دولت دین ‌نقض شده است».

الهام تصریح کرد: «دولت با این کار خود بسیاری از قانون‌شکنی‌ها، بازی‌ها، حاشیه‌ها و لابی‌ها را از بین برد».

وی با اشاره به مطالب اخیر یکی از شخصیت‌های سیاسی مبنی بر این که 270 میلیارد دلار پول نفت دولت نهم کجا رفته است؟ گفت: «دوست داریم بدانیم این رقم طبق کدام معیار به دست آمده است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان حساب کرد که درآمد نفت دولت نهم از سال 84 تا 87، 192 میلیارد دلار بوده است با وجود این که شش ماه از ابتدای سال 84 نیز مربوط به دولت قبل است که با این حساب درآمد نفتی دولت نهم در طول این مدت 173 میلیارد دلار می‌شود‌».

سخنگوی دولت افزود: «از این میزان 81 میلیارد دلار مربوط به مصوبات مجلس بوده که به ‌صورت لایحه و طرح ارائه شده است و مابقی نیز در این مدت بودجه کشور بوده است».

وزیر دادگستری اضافه کرد: «همه می‌دانند هنگامی که بودجه ارزی کشور حساب می‌شود هرچه بیش‌تر از رقم پیش‌بینی‌شده فروش حاصل شود به حساب ذخیره ارزی می‌رود و دولت نیز بدون مجوز قانونی قادر به برداشت یک دلار هم نیست».

وی خطاب به برخی سیاسیون گفت: «چرا با اعلام ارقام جعلی و شبهه‌سازی سعی در ایجاد جنگ روانی دارید».

سخنگوی دولت هم‌چنین اظهار كرد: «در زمانی نیز برخی سیاسیون دولت نهم را متهم به برداشت غیرقانونی از حساب ذخیره ارزی کردند که سازمان بازرسی کشور این مطلب را با ارائه مستندات تکذیب کرد».

وی تصریح کرد: «این درحالی است که دولت آقای خاتمی در مقطعی با برداشت 130درصدی از حساب رکورد تخلف از قانون مازاد از حساب ذخیره ارزی را شکسته است که هنوز هم این رکورد ادامه دارد».

الهام با اشاره به صحبت‌های برخی از شخصیت‌های سیاسی مبنی بر این که انرژی هسته‌یی از دوران فعالیت آنان آغاز شده است گفت: «این‌گونه که از صحبت آقایان برمی‌آید در انرژی هسته‌یی همه سهم دارند جز آقای احمدی‌نژاد». 

گفتنی است، ‌احمدی نژاد روز گذشته گفته بود:‌ احدی از اعضای دولت حق ندارد حتی يک ثانيه از وقت خود را صرف اثر گذاری بر انتخابات کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
آقاي الهام دو دوتا چهارتاست . جواب آقاي ميرحسين را بدهيد و بگوئيد اين مبلغ كجا رفته و قال قضيه را بكنيد و اعصاب خودتان را هم خراب نكنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
عدالت از نظر [...] يعنی اين که در حالی که ميليون ها پيرزن  و پيرمرد که در سال های آخر عمر خود، آرزويی جز تشرف به حج ندارند ولی بايد 15 سال و يا بيش تر منتظر بمانند، فرزندان جوان خود را به همراه خانواده و اعضای دفتر رياست جمهوری و جناب مشايی و خانواده محترم به همراه کاروانی معروف به کاروان آقازاده ها به حج بفرستيد و از آن طرف دائماً فرياد بکشيد که در دولت های قبل فاميل بازی بيداد می کرد.

عدالت از نظر [...] يعنی اين که در کشوری که بيش از همه چيز به ثبات اقتصادی احتياج دارد، در عرض سه سال، سه رئيس بانک مرکزی داشته باشيم.

عدالت از نظر [...]يعنی اين که آبروی رئيس سابق بانک پاسارگاد(عبدالله طالبی) را در يک سخنرانی بريزید و بعد که به اشتباه خود پی برديد او را در کارگروه تحول نظام بانکی بياوريد تا شايد جبران شود، غافل از آينکه ريختن آبرو بسيار راحت تر از جمع کردن آن است!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که يک روز قبل از ديدار پرسپوليس و سپاهان که مشخص کننده ی قهرمان ليگ برتر است، سازمان تربيت بدنی اعلام کند که 2 ميليارد به باشگاه پرسپوليس کمک کرده و همين ماجرا در ديدار فينال جام حذفی مابين استقلال و پگاه گيلان تکرار شود!(هوادران سپاهان و پگاه به خوبی معنی عدالت [...] را در کردند)

عدالت از نظر [...]يعنی اين که رسماً و علناً [...] بگوييد که گوجه فرنگی کنار خانه  ما ارزان است و تورم هم دروغ است و همه جا ارزانی بيداد می کند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که صميمی ترين دوستان خارجی شما رابرت موگابه و هوگو چاوز باشند که که کشورهايشان را از ثروتمندترين کشورهای قاره خودشان به بدبخت ترين کشورها تبديل کرده اند و خون مردمشان را در شيشه کرده اند و از بدترين ديکتاتورهای تاريخ بشريت هستند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که با افتخار در مصاحبه ی تلويزيونی اعلام کنيد که مستمری، مستمری بگيران کميته امداد و بهزيستی را چند برابر کرده ايد به جای اينکه که بابت اين موضوع گريه کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که تمام زحمات و تلاش های 27 سال مسئولين و مردم را ناديده بگيريد و همه ی آن ها را خيانتکار بناميد و تمام خدمات گذشته را زير سوال ببريد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که تورم و بيکاری و رشد اقتصادی پايين را به گردن امام زمان بيندازيد و بگوييد در حال حاضر کشور را آقا مديريت می کند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که به عنوان رئيس جمهور يک کشور بزرگ و قديمی در جمعی حاضر شويد و رئيس يک دانشگاه خارجی هر چه از دهنش در مي آيد به شما بگويد و در مقابل شما فقط لبخند بزنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که رئيس سازمان ميراث فرهنگيتان رسماً از دوستی با مردم اسرائيل حرف بزند ، مردم آمريکا را بهترين مردم جهان بداند و دوران حاکميت دين بر دنيا را تمام شده تلقی کند، اما شما فقط و فقط به جهت نسبت خويشاوندی با او نه تنها با او برخوردی نکنيد و بلکه رسماً از او حمايت کنيد و بگوييد که او مظلوم واقع شده و حتی به اعتراض مراجع تقليد هم توجه نکنيد و به حمايت خود از آن شخص ادامه دهيد تا شخص رهبری مجبور شوند که بفرمايند آن شخص غلط کرده اند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که به مجلس شورای اسلامی که بفرموده امام خمينی در رأس امور است به چشم يک غده ی سرطانی، عامل مزاحم و فضول بنگريد و رسماً در مصاحبه های تلويزيونی و در مقابل چشم ميليون ها بيننده، تورم و ساير مشکلات کشور را به گردن نمايندگان ملت بياندازيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که دولت های پيشين را متهم به سستی و ضعف در مقابل بيگانگان کنيد و در مقابل نامه  تبريک به رئيس جمهور کشوری بفرستيد که سال هاست دشمنی خود را به اين ملت رسماً اعلام می کند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که به همه ی سران دنيا نامه بنويسيد و مانند يک رهبر مذهبی آن ها را به راه راست هدايت کنيد و در مقالب تحقير آن ها که حتی حاضر نمی شوند به نامه ی شما جواب بدهند، بازهم از رو نرويد و باز هم به نامه نگاری خود ادامه دهيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که در طرح تحول اقتصادی تصميم بگيريد که به افرادی که تنبل و انگل جامعه هستند پول بيشتری بپردازيد و افراد کارآفرين و ثروتمند جامعه را به جهت کار و تلاش و توليد ثروت بيش تر با تبعيض گذاشتن تنبيه کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که طرفدارانتان رسماً و علناً به همه بزرگان و شخصيت ها نظام و کشور توهين کنند و خواستار خلع لباس، زندانی و حتی اعدام آن ها شوند و شما در مقابل سکوت کنيد و در برخی از موارد از طرفدران افراطی خود حتی حمايت هم کنيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که زحمات مربيان، مديران و ورزشکاران سال های قبل را ناديده بگيريد و تمام پيروزی های کسب شده در رشته های مختلف را به حساب دست آوردهای خود منظور کنيد!

عدالت از نظر[...]يعنی اين که تمام تلاش های مسئولين گذشته را در گسترش برنامه های هسته ای که از زمان مير حسين موسوی آغاز شده ناديده بگيريد و خود را قهرمان ملی هسته ای بناميد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که هر ماه و حتی هر هفته با رسانه ها و روزنامه های خارجی مصاحبه کنيد ولی هرگز و برای حتی يک بار حاضر نشويد با يک روزنامه ی ايرانی مصاحبه کنيد! در واقع گناه روزنامه نگاران ايرانی فقط اين است که ايرانی هستند و خارجی نيستند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که با رفتار و گفتارهای زننده که به هيچ وجه در شأن يک رئيس جمهور نيست، آبروی ملت ايران را بريزيد به گونه ای که حتی کشورهای بسيار ضعيف و کوچک هم به خودشان حق بدهند که با مسافران ايرانی رفتار زننده ای داشته باشند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که با گفتن حرف هايی مانند "هرگز نمی گذارند اوباما رئيس جمهور آمريکا شود" باعث تمسخر و خنده ی مردم جهان به کشورمان شويد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که در مقابل گزارش ديوان محاسبات در مورد گم شدن يک ميليار دلار پول، فرافکنی و هوچی گری کنيد و همه را متهم به سياسی بازی، دشمنی و غرض ورزی کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که به دليل اختلاف سياسی با شهردار تهران رسماً از پرداخت بودجه ی مترو خودداری کنيد و در مقابل با بی شرمی و وقاحت تمام در تلويزيون اعلام کنيد که ما تمام پول مترو را داده ايم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که خود و هوادارانتان به جای اين که از نظرات منتقدان برای بهبود امور استفاده کنيد، با آن ها به وحشيانه ترين شکل ممکن برخورد کنيد و برای هر منقدی حکم ارتداد، جاسوس بيگانه و وطن فروش بودن صادر کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که در جمع صادر کننده گان برای پرداخت به موقع جوايز صادراتی قول دهيد و بعد از دو سال از قولتان هنوز هم پولی به صادرکننده گان نپردازيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که از ظهور بحران جهانی که باعث بدبخت و بی خانمان شدن هزاران خانواده در غرب و شرق عالم شده است، رسماً اظهار خوشحالی و شادی کنيد، غافل از اين موضوع  که مردم جهان هنگامی که تمام زندگی و سرمايه خود را برباد رفته می بييند و در مقابل می شنوند که رئيس جمهور يک کشور از اين موضوع اظهار خوشحالی می کند، با تمام وجود از آن کشور متنفر می شوند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که تمام مشکلات اقتصادی مردم، صنعت، کسب و کار و اقتصاد را ناديده بگيريد و دائمآً اصرار کنيد که همه چيز خوب و روبه راه است!

عدالت از نظر [....]يعنی اين که با شعار آوردن نفت بر سر سفره های مردم رئيس جمهور شويد و بعد از موفق شدن در انتخابات خود و اطرافيانتان اين شعار را رسماً تکذيب کنيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که فردی که سردار شهيد باکری را از سپاه اخراج کرده بود و حتی همسر آن شهيد بزرگوار به او معترض بود را به عنوان وزير کشور معرفی کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که با وجود هزاران تحصليکرده ی دانشگاهی که با خوردن خون و دل توانسته اند به تحصيلات عاليه بپردازند توهين کنيد و فرد شياد و حقه بازی را که با مدرک فوق ديپلم خود را دکتر جا زده است، به وزارت کشور منصوب کنيد و در مقابل درخواست نمايندگان ملت مبنی بر برکناری او؛ عنوان کنيد که استيضاح غير قانونی است!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که خودتان 8 وزير را از کار برکنار کنيد و در مقابل درخواست نمايندگان مجلس برای استيضاح يک وزير بگوييد که عده ايی قصد دارند دولت را از حد نصاب بيندازند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که افرادی مانند دانش جعفری و مظاهری را به دليل زورگويی خود از کابينه بيرون کنيد و مردم فقط در مراسم توديع و خداحافظی آنان متوجه ی وضعيت اسفناک دولت شوند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که رئيس جمهور يک کشور که بايد شخيص ترين و با پرستيژ ترين فرد مملکت باشد و همه در سراسر جهان به او احترام بگذارند، با حرکات و رفتار خود باعث شود که هر روز ميليون ها جوک و پيامک تمسخرآميز در مورد او ساخته شود و همه ی ايرانيان در سراسر دنيا بابت چنين رئيس جمهوری سرافکنده و شرمسار باشند!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که هر هفته و هر روز در سخنرانی ها مانند بنی صدر اعلام کنيد که عده ايی نمی گذارند ما کار کنيم و به زودی اسامی آن ها را اعلام می کنيم ولی دريغ از حتی يک اسم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که در بين تمام روسای جمهور بعد از انقلاب، رکوردار استفاده از اعضای فاميل در دولت باشيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که ادعا کنيم که مدرک دکترا داريد ولی از گفتن حتی يک جمله ی ساده ی انگليسی هم عاجز باشيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که فرزندانتان در يکی از بهترين دانشگا های ايران بدون کنکور پذيرفته شوند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که به سازمان سنجش فشار بياوريد که سهميه رزمندگان در کنکور را به بسيجيان فعال اختصاص دهند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که به دليل دشمنی با مديران دانشگاه آزاد، دانشگاه پيام نور را به طرز وحتشناکی گسترش دهيد و نظام آموزش عالی را در معرض سقوط و انحطاط قرار دهيد. به دليل دشمنی با مديران دانشگاه آزاد، در ادارات دولتی با فارغ التحصيلان اين دانشگاه برخوردهای زننده انجام دهيد و...

عدالت از نظر [...] يعنی اين که همه ی مطبوعات منتقد را به وطن فروشی و غرض ورزی متهم کنيد و در روزنامه رسمی دولت خودتان، با کشيدن کاريکاتور به يکی از قوميت های بزرگ کشور توهين شود!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که با وجود هزاران مدير و متخصص باتجربه و با دانش در کشور، مشاور جوان خود را که حتی يک روز سابقه ی مديريت صنعتی ندارد، به رياست بنگا های اقتصادی بسيار بزرگ منصوب کنيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که با شعار پاره کردن حلقه ی تنگ مديران، پاکسازی گسترده ای در سطح مديران کشور انجام دهيد و حلقه ی به مراتب تنگ تری از مديران و کارشناسان را در دولت به وجود بياوريد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که با وجود صدها اقتصاددان، استاد رشته ی اقتصاد و دکترای اقتصاد که در مملکت حضور دارند، به گفته ی "دانش جعفری" وزير اقتصاد برکنارشده، از يک دامپزشک برای امور اقتصادی مشورت بخواهيد!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که هنگامی که کشاورزان در حال برداشت محصولات خود هستند، شما اقدام به واردات محصولات کشاورزی کنيد و کشاورزان زحمتکش کشورتان را به خاک سياه بنشانيد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که پول پيمانکاران بخش خصوصی در بخش راه، سد، برق و... را نپردازيد تا آن ها به خاک سياه بنشينند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که با سخنان و رفتارهای غير منطقی و تند باعث شويم که چهار قعطنامه عليه کشورمان در شورای امنيت تصويب شود و بانک ها و تجارت کشورمان کاملآً تحريم شود و تجار کشور از يک گشايش اعتبار ساده هم باز بمانند!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که سازمان برنامه بودجه را منحل کنيم تا همه بفهمند که برنامه ريزی چه قدر مهم است! و به جای سازمان برنامه تمام تصميم گيری های مهم مالی کشور به صورت هيأتی گرفته شود!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که با وجود اخطار گسترده ی اقتصاددانان، دلارهای بيشمار نفتی را به داخل تزريق کنيم و باعث بيماری هلندی، تورم، گسترش واردات و... شويم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که در دورانی که کشور تورم 30 درصدی را تجربه می کند، تورم را وارداتی بناميم و هنگامی که همه ی دنيا با تورم منفی روبه رو هستند و ما هنوز تورم 25 درصدی داريم، نگوييم که چرا حالا تورم منفی وارداتی نداريم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که تمام محصولات صنعتی که نمونه ی آن در کشور توليد می شود را وارد کنيم و توليد کننده گان را بدبخت و ورشکسته کنيم و تعطيلی های پی درپی صنايع مختلف را تکذيب کنيم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که به سياست های اصل44 که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده اند کم ترين توجه را داشته باشيم به گونه ای که حتی خود رهبری به اين مسأله اعتراض کنند.

عدالت از نظر [...]يعنی اين که در زمان رونق بازار بورس، اين رونق را مربوط به دست آوردهای خود بدانيم ولی هنگامی که شاخص بورس در عرض 4 ماه از 14000 واحد به 8000 واحد سقوط می کند، سکوت پيشه کنيم!

عدالت از نظر [...] يعنی اين که وزير ارشادمان رسماً اعلام کند که هرگز اجازه ی اکران فيلم سنتوری را نمی دهد و مدتی بعد CD آن فيلم به صورت گسترده در کشور پخش شود تا تمام سرمايه تهيه کننده بر باد برود!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که در روز معارفه وزير اقتصادتان، بگوييد که انتصاب او موجب خشم دشمنان شده و در روز برکناری او بگوييد که هر کس در مقابل اراده ملت بايستد، محکوم به برکناری است!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که با توزيع انبوه "سيب زمينی" در ميان مردم، در سه ماه باقی مانده به انتخابات برای خود رأی جمع کنيد. يعنی با سيب زمينی شرف و عزت مردم را بخريد!

عدالت از نظر [...]يعنی اين که يک چيزی به مردم بدهيد تا بخورند و از گشنگی نميرند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
آقای الهام سوزن بهتر از جوالدوز است
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۱
0
0
بنام خدا
من شکی ندارم که دولت نهم بنا را بر خدمت گذاشته است. و شکی ندارم که اگر با تمام زحمتی که کشیده است اگر لحظه ای درنگ کند و بیاندیشد و خود را در مقابل چین و چروکهای صورت میرحسین درک کند نباید جسارت کند و همزمان با نخست وزیر امام خمینی به میدان بیاید.

پیشنهاد خوبی که دوات نهم رو به وادی عاقبت به خیری میبره اینه که خدمت میرحسین ادای ادب کنند و خود پرچم کاندیداتوری میرحسین رو تو تمام ایران بالا نگه دارند.
باشد که عابرومند و عاقبت به خیر شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۱
0
0
اقای الهام در کشوری که مشکل اصلی ان اشتغال است شما چکونه قبول کردید چند شغل داشته باشید شاید این هم از عدالت دولت عدالت گستر و مهرورز و .... !؟ است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین