کد خبر: ۸۶۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۸

متن کامل بیانیه اعلام حمایت مجمع روحانیون از مهندس موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع روحانیون مبارز در بیانیه انتخاباتی خود با اعلام احترام به شخصیت انقلابی، ملی، دینی و سیاسی مهدی کروبی حمایت قاطع اعضای این مجمع را از نامزدی میر حسین موسوی در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام کرد. 

حمایت رسمی مجمع روحانیون مبارز از موسوی [+]

به گزارش آفتاب، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و میهن اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده است و دفاع از انتخابات آزاد و سالم و پرشور دفاع از یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب ماست.

روزنه‌ای روشن به سوی آینده‌ای پدیدار گشته است که درآن شاهد اصلاح و بهبود روندها و رویه‌ها و سیاستهای نادرستی باشیم که در صورت تداوم می‌تواند خدای ناکرده برای کشور و انقلاب و تامین حقوق مردم زیانهای غیر قابل جبران داشته باشد.

جمع روحانیون مبارز در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری بحکم احساس وظیفه دینی، انقلابی و ملی خود و در انجام عهدی که با امام و امت داشته است و دارد همچون همیشه به یاری حضرت حق در عرصه حضور فعال خواهد داشت و لازم می‌داند در این باب نظر خود را به استحضار ملت شریف برساند.

حضور در انتخابات قطعا باید به انگیزه پیروزی و برای دستیابی به نتیجه‌ای باشد که آن را به مصلحت کشور و مردم و آئین و نظام می‌دانیم و تلاش برای پیروزی دارای موضوعیت است.

در این برهه حساس به رغم تلاش و خدمت مسئولان محترم بر این باوریم که سیاستها، رویه‌ها و اقدام ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روندها به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم امری ضروری به نظر می‌رسد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است عبارتست از انتخاب و طی طریقی که توفیق ما را در این تحول بیشتر کند.

ضمن احترام به شخصیت انقلابی، ملی، دینی و سیاسی حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای کروبی که ایشان را از سرمایه‌های انقلاب و کشور می‌دانیم، در مرحله حساس کنونی معتقدیم که انتخاب شخصیت ارزنده و انقلابی و روشن‌بین جناب آقای مهندس میر حسین موسوی که سابقه مدیریت موفق در دوران‌های سخت را در کارنامه خود دارند، ما را به هدف فوری خود نزدیکتر می‌کند. 

بنابراین مجمع روحانیون مبارز در جمع بندی نهائی خود با اکثریت قاطع به این نتیجه رسید که جناب آقای مهندس موسوی را به عنوان نامزد ریاست جمهوری آینده معرفی کند و از ملت رشید ایران بخواهد که با درک موقعیت خطیر و تهدیدها و نیازهای این مرحله حساس با احساس مسئولیت و با شور و امید در انتخابات آتی حضور چشمگیر داشته باشد تا به یاری خداوند شاهد آینده‌ای مطمئن تر و بهتر برای میهن و ملت باشیم انشاءالله.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین