کد خبر: ۸۶۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۹
در جریان سفر استانی به کرمان عنوان شد؛

احمدی‌نژاد: بسته‌ای برای گفتگو آماده‌ کرده‌ایم

7هزار سانتریفیوژ در حال کار هستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور با بیان اینكه ملت ایران اهل منطق و همكاری سازنده براساس احترام و عدالت است؛ از تدوین بسته پیشنهادی جدید گفتگو برای مشاركت همه ملت‌ها در حل مسائل جهانی خبر داد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع مردم كرمان اظهار داشت: «سال گذشته یک بسته پیشنهادی برای گفتگو ارائه كردیم و امروز با توجه به اینكه تحولات بزرگی در دنیا اتفاق افتاده است در حال تدوین بسته جدید هستیم كه به زودی آماده خواهد شد و برپایه آن آماده گفتگو در خصوص مسائل مختلف هستیم». 

احمدی‌نژاد خطاب به قدرت‌های زورگوی جهان اظهار داشت: «ملت ایران، ملت كریمی است و ممكن است كه گذشته را فراموش و دوران جدیدی را شروع كند اما هر كس بخواهد از موضع خودخواهی با این ملت صبحت كند پاسخ ایرانیان همان است كه قبلا به آقای بوش داده‌اند». 

رییس جمهور خاطر نشان كرد: «امروز به فضل‌الهی هیچ قدرتی و حتی مجموعه‌ای از قدرت‌ها دیگر توان تحمیل سرسوزنی ستم بر ملت ایران را ندارند و نخواهند داشت».
 
احمدی‌نژاد گفت: «در موضوع هسته‌ای، قدرت‌های زیاده‌خواه كار را تا آنجایی جلو برده بودند كه در نشست سعدآباد و پاریس به صراحت به طرف ایرانی اعلام كردند كه باید حتی دروس دانشگاهی و آزمایشگاهی متفاوت با موضوع هسته‌ای را تعطیل كنید و زمانی كه در سال اول دوره ریاست جمهوری خودم به اصفهان و نطنز سفر كردم حتی ابزارهای معمولی نیز پلمپ شده بود اما امروز به واسطه ایمان، وحدت و ایستادگی ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب نزدیک به 7 هزار سانتریفیوژ در نطنز در حال كار است». 

رییس جمهور با اشاره به شعار تغییر برخی قدرت‌ها، خطاب به آنها اظهار داشت: «اگر واقعاً به دنبال تغییر حقیقی هستید پایگاه‌های نظامی و زرادخانه‌های هسته‌ای خود را منهدم كنید و نشان دهید كه واقعاً برای استقلال، تمامیت ارضی و ارزش‌های فرهنگی و ملی دیگر ملت‌ها احترام قائلید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین