کد خبر: ۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۰

گزارش جمهوری اسلامی از نفوذ رسانه‌ای کرسنت در ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل شركت اماراتی كرسنت كه پس از افشای اعمال خلاف قانونی كه در جریان انعقاد قرارداد صادرات گاز ایران به امارات توسط این شركت رخ داده بود شاهد برباد رفتن امیدهای واهی خود برای تحمیل این قرارداد به ایران شد با استفاده از عوامل به ظاهر رسانه‌ای خود كه چهره‌های شناخته شده‌ای در میان خبرنگاران حوزه انرژی هستند برای احیای مجدد این قرارداد تلاش می‌كند.
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در شماره روز پنج شنبه خود با انتشار مطالب فوق افزوده است:‌ «در تازه‌ترین این تلاش‌ها فردی كه خود را مدیر عامل این شركت معرفی می‌كند توانسته با كمک همین عناصر رسانه‌ای تعدادی از خبرنگاران را كه در میان آنان خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی و بعضا مدعی اصولگرایی نیز حضور داشتند به دفتر خود دعوت كرده و ادعاهای واهی در زمینه توافق با «نمایندگانی از بعضی مقامات بالای اجرائی برسر انعقاد این قرارداد و قیمت گاز صادراتی مطرح كرده است». 

جمهوری اسلامی ادامه داده است: «مشخص نیست خبرنگاران رسانه‌ها با چه نیتی در این جلسه شركت و مسئولان این رسانه‌ها نیز با چه توجیهی این اخبار را مخابره كرده‌اند. ابتدا قرار بود این خبرنگاران به امارات بروند و مهمان آقای مدیر عامل باشند ولی وزارت خارجه جلوی این سفر را گرفت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین