کد خبر: ۸۷۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۹

روایت دبیرکل مؤتلفه از دیدار عسگراولادی و احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی در نشست مشترک شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با حوزه نمایندگان مجلس گفت: ««ما اقتدار را برای تشکیلات نمی‌خواهیم بلکه این دو را در خدمت ولایت فقیه و مردم می‌خواهیم».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهار كرد: ««مهمترین دغدغه ما تداوم خدمت اصولگرایان و تضمین استمرار گفتمان اصولگرایی است». 

چرخش موتلفه به سوی احمدی‌نژاد [+]

وی افزود: «ما در انتخابات آینده همگرایی اصولگرایان را وجهه همت خود قرار داده‌ایم و معتقدیم باید به یک نامزد واحد برسیم».

وی با اشاره به حضور حزب مؤتلفه اسلامی در جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: «ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری برای خود حق تحفظ قائل نیستیم، قرار است همگی به موضع واحد برسیم و با جامعه مدرسین و روحانیت مبارز در انتخابات آینده همصدایی داشته باشیم».

حبیبی ادامه داد: «راهبرد حزب مؤتلفه اسلامی پیروزی اصولگرایان است و تحزب راهی برای تقویت ولایت و نظام است».

وی با اشاره به این‌که تعدادی از کارشناسان تحت عنوان کارگروه‌های مختلف در مرکز مطالعات حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت می‌کنند و درباره موضوعات مهم کشور به ارایه نظرات کارشناسی شده می‌پردازند، افزود: «آمادگی کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در هر زمینه‌ای داریم».

وی با اشاره به این‌که " تشکیلات این حزب در خدمت ولایت فقیه باشد" گفت: «ارتباطات حزب در خدمت نظام است و بارها صداقت خود را در این راه به اثبات رسانده است».

در ادامه این جلسه بادامچیان که مسوولیت ستاد انتخابات حزب را برعهده دارد با اشاره به این‌که " الان گفتمان غالب در کشور اصولگرایی است" ملاقات برخی نامزدهای ریاست جمهوری را با مراجع تقلید نشانه غالب بودن این گفتمان دانست.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: «مجموعه اصولگرایان به معرفی نامزد نهایی نزدیک شده‌اند».

وی با اشاره به ملاقات‌هایی که عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با احمدی‌نژاد داشته است نیز گفت: «این ملاقات‌ها در مجموع مثبت بوده است».

بادامچیان به ملاقات‌های عسگراولادی با اعضای جامعه روحانیت مبارز نیز اشاره كرد و گفت: «رایزنی‌ها برای معرفی نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد».

در ادامه مباحث این جلسه حاضرین به بیان نظرات خود درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده پرداختند. عده‌ای از نمایندگان خواستار تعامل بیشتر احمدی‌نژاد با مجموعه اصولگرایان شدند و تاکید کردند: «نقص در تعامل با اصولگرایان و به خصوص اصولگرایان مجلس گاه مانع از اتفاق نظر در این جبهه می‌شود و کدورت‌هایی را موجب می‌شود».

حبیبی پس از این سخنان، راهبرد حزب مؤتلفه اسلامی را در انتخابات ریاست جمهوری، تلاش برای پیروزی اصولگرایان خواند و با تشریح فعالیت‌های حزب در این‌باره گفت: «ما باید قدم به قدم به مقصود نهایی خود در انتخابات دست پیدا کنیم».

وی گفت: «موضع حزب مؤتلفه اسلامی تلاش در چارچوب اتحاد اصولگرایان است و از هیچ کاری در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم».

وی افزود: «تک‌روی تشکل‌های اصولگرا در اعلام نامزد اثر منفی در اتحاد بین اصولگرایان خواهد داشت؛ لذا بهترین راه این است که جمع اصولگرایان مسیر وحدت را برای رسیدن به نامزد واحد طی کنند. هماهنگی اصولگرایان یا جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز و علمای اعلام از ضروریات حفظ وحدت اصولگرایان است». 

وضعیت احمدی‌نژاد در نظرسنجی موتلفه [+]

روایت دبیرکل مؤتلفه از وضعیت احمدی‌نژاد در نظرسنجی این حزب [+]

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «در حال حاضر در بین نامزدهای مطرح آقای دکتر احمدی‌نژاد براساس نظرسنجی‌ها، بالاترین رای را دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین