کد خبر: ۸۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۹

حمایت مهرعلیزاده از میرحسین موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن مهرعلیزاده معاون دولت خاتمی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نهم، روزگذشته با حضور در دفتر میرحسین موسوی حمایت خود را از وی اعلام نمود.

محسن مهرعلیزاده به همراه اعضای ستاد انتخاباتی خود در انتخابات قبلی با حضور در دفتر میرحسین موسوی حمایت خود را از وی در انتخابات جاری اعلام نمود.

در این جلسه محسن مهرعلیزاده خطاب به میرحسین موسوی گفت: «با توجه به همراهی، همفکری و حرکت جنابعالی در جهت توسعه و ترقی کشور بنده و اعضای ستاد انتخاباتی‌ام در انتخابات ریاست جمهوری نهم از شما در انتخابات پیش رو حمایت خواهیم کرد».

موسوی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اقبال مردم نسبت به وی و افزایش آن افزود: «باید به سمت معرفی بهتر برنامه‌های انتخاباتی خود در انتخابات پیش رو حرکت کنم».

وی تصریح کرد: «بنده با حضور درانتخابات ریاست جمهوری دهم قصد آن را ندارم که وعده و وعیدهای را بدهم که نتوانم به آن عمل کنم، بلکه تنها حرفهایی خواهم زد که به آن عمل خواهم کرد».

بر این اساس ستادهای انتخاباتی محسن میرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری دهم از این پس در سراسر کشور با نام ستادهای «سلام مهر» میرحسین موسوی را در انتخابات ریاست جمهوری دهم همراهی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
1
زنده باد آقای مهرعلیزاده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین