کد خبر: ۸۸۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۷

نماینده اراک: پرتقال اسراییلی توطئه داخلی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: «واردات پرتقال‌های پاکستانی با برچسب رژیم صهیونیستی یک شیطنت سیاسی بود که توسط عده‌ای در داخل کشور انجام شد». 

نبی حبیبی: پرتقال اسراییلی طرح کمیته ایکس بود[+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه کیهان که این خبر را در شماره روز چهارشنبه خود منتشر ساخته است به نقل از «عباس رجایی» افزوده است: «پرونده این افراد در دست پیگیری است و به علت موضع گیریهای ایران در مقابل اسرائیل و تضعیف موقعیت ایران در مقابل این کشور این شیطنت سیاسی طرح ریزی و اجرا شد». 

به گزارش کیهان، وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم اظهار داشت: «تشکیل کمیته صیانت از آرا یک نکته انحرافی است که توسط برخی از افراد که می‌خواهند فضای انتخاباتی را به چالش بکشند، مطرح می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
من هم با نماینده اراک موافقم. ولی برای عملی شدن باید کمیته ایکس و ایرگ بیرون بیایم و افرادی که توطئه کرده اند صریحا معرفی شوند. این نماینده محترم که گویا از طرفداران دولت باشند حتما میدونن، نیروی انتظامی، دولت و تا حدودی مجلس و قوه قضاییئه در دست با کفایت دولت مهر ورز است لذا نباید ترسی از بیان نام افراد توطئه گر داشته باشند. من در عجبم آبروی دولت و نظام با ورود پرتقال اسراییلی از بین رفته تازه نماینده محترم اراک حاضر نیست نام توطئه گر را ببرد. این نشان می دهد که این دوستمان حاضر نیست برعکس همه ددوستانشون در روزنامه های دولتی، پیش از برگزاری دادگاه آبروی افراد ریخته شود.
بارک الله بالاخره یک اصولگرای طرفدار دولت پیدا شد که آبروی افراد را پیش از محکومیت نبرد.
ولی سئوال این است الان حدود یک ماهی از قضیه می گذرد چرا دادگاه تشکیل نمیشه؟
من به این نماینده محترم اطمینان می دهم دادگاه تشکیل می شود و دوباره خرسی را برای مجازات پیدا خواهند کرد و شاید هم اصولا دادگاهی در کار نباشد همش خالی بندی است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین