کد خبر: ۸۸۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۲

پاسخ ستاد کروبی به خبر روزنامه اصولگرای جوان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی انتشار خبری در روزنامه جوان مبنی بر اینکه حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی نسبت به وضعیت اخلاقی در ستاد انتخاباتی پدرش ابراز نگرانی کرده است، روابط عمومی ستاد انتخابات مهدی کروبی این خبر را تکذیب کرد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم روزنامه جوان

با سلام و احترام

با نهایت تاسف روزنامه جوان روز یکشنبه با انتشار خبری کذب مدعی شده که حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی نسبت به وضعیت اخلاقی ستاد انتخاباتی پدرش ابراز نگرانی کرده است. ضمن تکذیب این خبر برای روشن شدن افکار نویسندگان این مطلب و منتشرکنندگان آن ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

1- دفتر ستاد انتخابات مهدی کروبی واقع در بلوار کشاورز است و ستاد انتخاباتی ایشان تا کنون دفتری در شهرک غرب تشکیل نداده است و بنابراین از این زوایه می‌توان بر کذب بودن این اخبار تاکید داشت.

2- هواداران آقای کروبی همواره بر رعایت اخلاق دینی و سیاسی تاکید داشته اند و این بنابر اعتقادی است که آقای کروبی ان را مدنظر قرار داده و هوادارانش نیز بنابر این شناخت به حمایت از ایشان می‌پردازنند.

3- لازم به ذکر است که آقای کروبی همواره در صدد آن بوده که همه اقشار جامعه در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی مشارکت داشته باشند و طی ماه‌های اخیر نیز بر حضور گسترده مردم تاکید کرده است ولی هیچ گاه برای حضوری موثر در عرصه انتخابات به تخریب دیگر کاندیداها و وابستگانشان نپرداخته و تنها به انتقاد از عملکرد مجموعه دولت نهم پرداخته و البته بارها و بارها به هواداران خود توصیه کرده که از تخریب دیگر کاندیداها خودداری کنند.

4- ممکن است هر فردی با هر گرایش سیاسی و مذهبی در عرصه فعالیت های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات به فعالیت بپردازد و بنابر اصل دموکراسی هیچ گاه نمی‌توان فردی را بنابر دلایل اعتقادی‌اش از حضور در عرصه این فعالیت‌ها باز داشت، چرا که فعالان این عرصه علی رغم انتقاداتی که دارند بنابر پایندیشان به قانون اساسی وارد عرصه شده‌اند.

5- از رسانه‌های محترم تقاضا می‌کنیم که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و با انتشار اخباری کذب در صدد تخریب کاندیدای رقیب خود بر نیایند تا شاید با تخریب علیه دیگری بتوانند نواقص و اشتباهاتشان را پنهان کنند.

6- در پایان خواهشمندیم که آن روزنامه بنابر قانون مطبوعات این توضیح را در همان ستون درج نماید. 

روابط عمومی ستاد انتخابات مهدی کروبی



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۱
0
0
از اینکه ........... خیلی حال کردم....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین