کد خبر: ۸۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۸

دهقان: برخی افراد از نظرسنجی‌های اوليه ذوق زده نشوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گفت: «در راستای حمايت اين حزب از ميرحسين موسوی ستادهای انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در سراسر كشور در حال آماده شدن برای مرحله‌ بعدی انتخابات يعنی مرحله‌ تبليغات هستند».

غلامعلی دهقان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: «به نظر می‌رسد جنبش حمايت از ميرحسين موسوی و حاميان عدالت همه‌جانبه در حال فراگير شدن و رو به رشد هستند. بر اساس قرائن و شواهد و برخلاف برخی القائات، رای منفی آقای موسوی نسبت به ساير گزينه‌ها كمتر بوده و همين نكته مويد آن است كه به تدريج با علنی شدن تبليغات به ويژه تبليغات در صداوسيما آرای مثبت ايشان جهش قابل توجهی خواهد داشت».

وی افزود: «به ياد داشته باشيم كه در انتخابات سال 76 و 84 هم گزينه‌هايی برنده‌ بازی شدند كه در نظرسنجی‌های اوليه حائز اكثريت نبودند؛ بنابراين برخی افراد از نظرسنجی‌های اوليه ذوق زده نشوند و فراموش نكنند كه ملت ايران به ملت دقيقه نودی معروف هستند».

وی معتقد است: «حضور آقای موسوی در عرصه انتخابات فرصت گرانقدری را برای حفظ منافع ملی به وجود خواهد آورد. مير حسين موسوی آشنای ديروز، گزينه اصلح امروز و اميد سبز فردا به صحنه انتخابات آمده و حمايت از وی يک وظيفه‌ ملی و تاريخی و رسالتی بزرگ برای دلسوزان كشور، انقلاب و نظام است».

اين عضو شورای مركزی حزب اعتدال و توسعه تصريح كرد: «نخست‌وزير دوران امام خمينی(ره) عدالت‌گرای آزاده‌ای است كه دغدغه‌ توسعه و پيشرفت كشور را دارد و با انتخاب شعار ايران پيشرفته با قانون، عدالت و آزادی اين نگرش خود را بيان كرده است. ايران پيشرفته و توسعه‌گرا لوازمی دارد كه تمامی آن‌ها در سه كلمه‌ قانون، عدالت و آزادی جمع شده است».

وی ادامه داد: «نگاهی به مواضع و آرای آقای موسوی نشان می‌دهد وی در 20 سال گذشته چندان هم در حاشيه نبوده است. برای مثال موضع‌گيری صريح وی در زمان بسته‌شدن ناگهانی مطبوعات در سال 79 تاييدی بر اين مدعاست. پس از اين موضع‌گيری بود كه اصطلاح بسته شدن مطبوعات به شكل فله‌ای بر سر زبان‌ها افتاد».

وی خاطرنشان كرد: «آقای موسوی همان اندازه كه دغدغه‌ عدالت داشته به مقوله آزادی‌های سياسی هم توجه دارد. از سوی ديگر ديدگاه ايشان نسبت به عدالت نشان از آن دارد كه عدالت يک‌بعدی آن هم از نوع عدالت اقتصادی توزيعی را برای رشد و توسعه كشور مناسب نمی‌داند و به نوعی عدالت همه‌جانبه در تمامی ابعاد سياسی، فرهنگی و آموزشی را پذيرفته است».

دهقان در پايان گفت: «زمان آن است كه نماد اصيل گفتمان عدالت در مديريت اجرايی كشور خود را نشان دهد تا بيش از اين گفتمان عدالت مظلوم واقع نشود. امروز انقلاب، نظام و كشور بيش از گذشته به عدالتی نياز دارد كه مقدمه پيشرفت و توسعه‌ كشور باشد وگرنه با شعار عدالت و با سياست‌های غيركارشناسی توسعه‌ كشور راه به جايی نمی‌برد بلكه فرصت‌ها يكی پس از ديگری از بين خواهد رفت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین