کد خبر: ۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸

انتقاد همسر شهید رجایی از رفتن به خوابگاه دختران در ساعت یک شب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همسر شهید رجایی گفت: «کشور ما با همه کشورهای دنیا متفاوت است، آن‌ها هیچ گاه برای به دست آوردن ارزشی مثل انقلاب که عاری از خرافات باشد، انقلاب ارزشی نمی‌کنند».

 عاتقه صدیقی در افتتاح ستاد مردمی حمایت از مهندس میر حسین موسوی در مشهد گفت: «اسلامی که حضرت امام (ره) آوردند تکان‌دهنده بود چرا که اسلام ناب بود و اسلام، دینی است که محتوا و ظاهرش به هم آمیخته است و هر کدام از دیگری تفکیک شود آن را ناقص می‌نمایاند».

وی افزود: «کسانی که می‌خواهند اسلام را به توده مردم عرضه کنند با سه دسته مواجه هستند؛ دسته‌ اول کسانی که نمی توانند دین را بپذیرند چرا که با تفکر آنها همخوانی ندارد، دسته دیگر کسانی که باورهای دینی توام با خرافات و توهمات دارند و سومین دسته نیز کسانی هستند که آگاهند و حاضر هستند برای رسیدن به اسلام ناب از موقعیت، زندگی و همه چیزشان بگذرند و مقاومت کنند».

صدیقی که حمایت خود را در این دوره از انتخابات از میرحسین موسوی اعلام کرده است، تصریح کرد: به گفته میرحسین موسوی، دلیل آمدنش آن است که برای کشور احساس نگرانی کرده‌ است

صدیقی بعضی سیاست‌های اقتصادی دولت را نادرست خواند و مدعی شد: «300 میلیارد دلار پول بیت‌المال طبق نظر کارشناسان در دست آقایان است و آن را به طرز ناشیانه‌ای خرج می‌کنند، مثلا ساعت 1 بامداد بدون توجه به این مسئله که این کار بازتاب رسانه‌ای دارد به خوابگاه دانشجویان می‌روند و به هر نفر 50 هزار تومان می‌دهند، درحالی که حضرت علی(ع) شمع بیت المال را خاموش و شمعی که با پول خود تهیه کرده بودند را روشن می‌کرد».

وی با اشاره به روحیه انتقاد پذیری شهید رجایی خاطر نشان کرد: «آقایانی که خود را شبیه به رجائی می‌خوانند و یا حداقل جلوی کسانی را که این طور برایشان شعار می‌دهند نمی‌گیرند، باید بدانند که رجائی روحیه انتقاد پذیری داشت و بدانند که ا گر رجائی در جایی اشکالی می‌یافت آن را منحل نمی‌کرد بلکه متحول می‌ساخت».

صدیقی در پاسخ به این سوال که چرا اجازه داده‌اید که از نام شهید رجائی استفاده سیاسی شود، گفت: «ما نمی‌توانیم هر روز راه بیفتیم و به مردم بگوئیم که باور نکنید، این حرف‌ها و شعارها دروغ است».

وی همچنین در خصوص فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی و پایمال شدن این ارزش ها در عرصه سیاست و چگونگی جلوگیری از عوام فریبی خاطرنشان کرد: «امروز می‌بینیم که تمام رسانه‌های داخلی و خارجی در کشور تاثیر گذار هستند و نهادها در اختیار یک تشکل است و مردم عادی باید خود، سطح آگاهی شان را ارتقاء داده و اجازه ندهند که سرنوشت آنها را تنگ نظران رقم بزنند و هرکدام از ما باید یک رسانه شویم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۷
0
0
ايشان در ابتداي انتخابات دولت نهم عكس اين مسئله را بيان ميكردند!!! چه شد كه نظرشان عوض شد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
0
0
ta mard sokhan nagofteh bashad eib o honarash nahofteh bashad. amalkard yek dolat ya shakhs ast keh baes misheh nazarat tagheer koneh. Aghaye Ahmadinejad goftareshan ba amal kedeshan besiar motafavet shod.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین