کد خبر: ۸۸۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۴
به منظور تشریح برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما برگزار شد؛

جلسه ضرغامی با کرباسچی، کلهر، دانش‌جعفری، زنگنه و الویری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به منظور همفکری، توجیه و هماهنگی بیشتر برای ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشست نمایندگان این نامزدها و رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این جلسه که آقایان زنگنه، کلهر، کرباسچی، دانش جعفری، الویری، مزینانی و معاون سیاسی صدا و سیما نیز حضور داشت، آخرین مصوبات قانونی ستاد تبلیغات کشور برای اعضای جلسه تشریح شد.

بر اساس این گزارش، رییس صدا و سیما با بیان دیدگاههای شورای نگهبان در مورد زمان قانونی انتخابات گفت: «به دلیل محدودیت زمانی مجبور هستیم قبل از اعلام رسمی اسامی نامزدها، ضبط برنامه‌های تبلیغاتی را شروع کنیم تا بتوانیم از اول خردادماه به طور منظم و طبق جدول طراحی شده برنامه‌ها را پخش كنیم».

ضرغامی افزود: «برنامه‌های متنوعی چون مستند تبلیغاتی و گفت‌وگوی مستقیم در شبکه اول، شرکت در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم به طور زنده، گفت‌وگو با شبکه خبر، رودررو با کارشناسان در شبکه چهارم، مناظره کلیه نامزدها با یکدیگر در شبکه سوم سیما به طور زنده و پاسخ به سوالات ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم در کنار برنامه‌های متنوع دیگر در حوزه صدا از جمله برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها خواهد بود».

رییس رسانه ملی هم‌چنین اظهار كرد: «تا پایان هفته قرعه‌کشی لازم با حضور نمایندگان نامزدها انجام خواهد گرفت و پس از آن مشروح جدول انتخاباتی به همراه جزئیات آن توسط رسانه‌ها منتشر خواهد شد».

ضرغامی افزود: «در صورت هر گونه تغییر در اسامی نامزدها توسط شورای محترم نگهبان، اقدامات اصلاحی در جدول تنظیم شده صورت خواهد گرفت».

در این جلسه نمایندگان نامزدهای انتخاباتی نیز دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات مطرح کردند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین