کد خبر: ۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸
برنامه‌ كامل مناظره‌های تلويزيونی چهار نامزد رياست‌جمهوری؛

13 خرداد؛ مناظره داغ موسوی و احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پخش مناظره‌ها‌ی تلويزيونی چهار نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری از 12 خرداد ماه به شكل دو به دو آغاز می‌شود. 

بر اساس جدول زمان‌بندی تبليغات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در صداوسيما و هم‌چنين بر اساس قرعه‌كشی كه امروز 30 ارديبهشت ماه با تعيين رنگ‌های بين نامزدها صورت گرفت، نخستين مناظره بين حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی كروبی و دكتر محسن رضايی در 90 دقيقه روز 12 خردادماه ساعت 22:30 تا ساعت 24 برگزار خواهد شد.

روز 13 خردادماه مناظره بين دكتر محمود احمدی‌نژاد و مهندس ميرحسين موسوی از شبكه 3 سيما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 14 خردادماه مناظره بين دكتر محسن رضايی و مهندس ميرحسين موسوی از شبكه 3 سيما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 16 خرداد ماه مناظره بين دكتر محمود احمدی‌نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی كروبی از شبكه 3 سيما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 17 خردادماه مناظره بين حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی كروبی و مهندس ميرحسين موسوی را از شبكه 3 در ساعت 22:30 تا 24 شاهد خواهيم بود.

هم‌چنين آخرين مناظره 18 خردادماه بين دكتر محمود احمدی‌نژاد و دكتر محسن رضايی از شبكه 3 سيما در ساعت 22:30 تا 24 پخش خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
آقای موسوی با توجه به زرنگی احمدی نژاد در ارائه آمار غلط حتما باید اسناد دولتی و بین المللی موضوعی که در باره اش بحث می کنید برای ارائه در میزگرده به همراه داشته باشید.
بانک جهانی، بهداشت جهانی، صندوق بین المللی پول، مجله اکونومیست، اطاق بازرگانی و گمرک از منابع معتبر داخلی و خارجی محسوب می شوند و باید به همراه داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۱
0
0
خدا به داد موسوی برسه، باید اعصاب فولادی داشته باشه و خودشو اماده دروغ های... بکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین