کد خبر: ۹۰۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۱

مادر فیلم مستند موسوی: بازیگر نیستم

سخنان احمدی‌نژاد حرمت‌شکنی به تمام مادران بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صدیقه باصری گفت: «بنده به هیچ‌وجه هنرپیشه نبودم و سخنان شب گذشته احمدی‌نژاد فرافکنی و دروغ‌پردازی و حرمت شکنی به تمام مادران ایرانی بود».

صدیقه باصری بانوی خانه‌دار بابلی که در فیلم انتخاباتی مهندس موسوی به بیان درد و دل‌های مادران خانه‌دار پرداخت در گفتگو با ایلنا افزود: «در مناظره شب گذشته موسوی و احمدی‌نژاد بار دیگر احمدی‌نژاد ضمن اتهام به بنده به عنوان هنرپیشه به حرمت تمام مادرهای خانه‌دار بی‌حرمتی کرد».

وی افزود: «بنده در زمان سفر آقای مهندس موسوی به بابل با مشقت فراوان خود را به او رسانده و درد و دل‌های خود را با ایشان در میان گذاشتم».

باصری تصریح کرد: «بنده از آینده فرزندان خود بیمناک هستم و پسرم به دلیل اعتیاد خانمانسوز که از جانب مسوولین هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از شیوع مواد مخدر نمی‌شود به میرحسین موسوی گلایه کردم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
0
در پي تکذيب اخبار منتشره در مورد بازيگر مستند تبليغاتي آقاي مهندس مير حسين موسوي از سوي مجيد مجيدي کارگردان فيلم و خانم باصري، اطلاعات دقيقتري از فعاليت اين هنرپيشه تئاتر بدست‌ آمد.

به گزارش ثانيه نيوز ، زني که در مستند تبليغاتي آقاي مهندس مير حسين موسوي که در اتوبوس اشک مي ريزد خانم صديقه باصري فرزند غلامحسين متولد 1335 است که در سال 1382 نام فاميل خود را از «‌حسني نفتي» به باصري تغيير داده است.

خانم باصري که از علاقمندان به رشته بازيگري و تئاتر است در ميان اقوام و آشنايان به نام منيژه شناخته مي شود و در محافل هنري و تئاتر در ابتداي انقلاب ، متأثر از فضاي مذهبي آن روزها و به جهت شناخته نشدن در آشنايان به جهت مخالفت ها با بازيگري خانمها خود را به جاي « حسني نفتي » « حسينيان » معرفي کرده است.

وي که در نمايش بامها زير بامها به همراه لادن نيکنام هنرمند نام آشناي آن خطه بازي کرده است ، به نام هنري منيژه حسينيان در محافل هنري شناخته مي شود.

خانم مرمر فيروزپوربندي عضو دوره دوم شوراي شهر بابل و مسئول ستاد بانوان مهندس موسوي در شهر بابل در اثناي تهيه فيلم تبليغاتي وي را به قربانپور دستيار آقاي مجيدي معرفي مي کند.

گفتني است قربانپورکه خود نيز اهل بابل است در دوران اصلاحات جشنواره مستند فيلم کوتاه وارش را اداره مي کرده که در دولت نهم به اين همکاري پايان داده شده است.

قربانپور پيشتر فيلم مستندي ساخته است که ديالوگ پاياني آن جمله « من بمب هسته اي نيستم » بوده است. جمله اي که خانم صديقه باصري يا همان منيژه حسينيان با هدايت قربانپور و الهام از آن خطاب ميرحسين موسوي مي گويد‌: « من بمب هسته اي را نمي خواهم من بچه ام را مي خواهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
1
جالبه این خانم پس از رسیدن موسوی به بابل به زحمت خودش را به او رسانده اما پس از مناظره احمدی نژاد و موسوی به راحتی به خبرنگاران دست رسی پیدا کرد و توانست به این سرعت بر علیه احمدی نژاد موضع بگیرد.
تازه شما خبرنگاران آن را از کجا بدست آوردید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین