کد خبر: ۹۰۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۷
اسناد یکی از پی دیگری رو می‌شوند؛

ماجرای نمره 8 خواهر احمدی‌نژاد و تهدید استاد وی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی فراخوان رییس دولت نهم برای افشای اسناد مربوط به تخلفات وی و خانواده‌اش، گروهی از اساتید دانشگاه پیام‌نور در نامه‌ای، خواستار شفاف‌سازی پرونده تحصیلی خانم پروین احمدی‌نژاد، خواهر رئیس‌دولت نهم شدند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این نامه که سایت خبری "آینده" آن را منتشر کرده، آمده است:

جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد

سخنان شب گذشته شما درباره تحصیلات خانم رهنورد و درخواست شما برای اعلام اطلاعاتی درباره تسهیلات ویژه برای خانواده‌تان را شنیدیم و از آن‌جا که شما را به عنوان یک اصول‌گرا می‌شناسیم، می‌خواهیم به جای افشاگری دیگران،‌خود با پاسخ به این سوالات درباره تحصیل خواهر خود در دوره دکتری توضیح دهید.

1- آیا خواهر جنابعالی در کنکور دوره دکتری دانشگاه پیام‌نور شرکت کرده‌اند؟

2- آیا اعمال فشار و توصیه به هیأت مصاحبه‌کننده حقیقت دارد؟

3- ماجرای گرفتن نمره 8 توسط خواهر جنابعالی در یک درس دوره دکتری که می‌توانست به ابطال پذیرش ایشان منجر شود و سپس برکناری استاد مربوطه از سمت مدیریتی و اعمال فشار بر وی برای دادن نمره 14، چیست؟

4- آیا ماجرای پرونده‌سازی اخلاقی برای این استاد که از نیروهای ارزشی و انقلابی بوده و سپس محروم کردن وی از تدریس صحت دارد؟

5- فشار برای عضویت خانم پروین احمدی‌نژاد در هیأت علمی دانشگاه در حالی که سابقه ایشان تنها دبیری آموزش و پرورش بوده و دارای مدرک فوق‌لیسانس از دانشگاه آزاد می‌باشند، صحت دارد؟

6- وقتی جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد مدارک دکتری دانشگاه آزاد را بی‌اعتبار می‌دانند، چگونه خواهر ایشان با یک مدرک فوق‌لیسانس قرار است به عنوان عضو هیأت علمی یک دانشگاه دولتی پذیرفته شود؟

بی‌صبرانه خواستار شنیدن توضیحات شما هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
اقای احمدی نژاد-آیا برکناری بردار شما از بازرسی ویژه ریاست جمهوری و معاونانشان -همه به دلیل بیماری بوده و یا.....و ایا اینکه رئیس ستاد شما و وزیر کشور شما میلیارد هستند درسته؟؟ایا اختلاس چند میلیاردی در تربیت بدنی استان تهران با مشارکت نه معاون شما که اقا پسرشان و اینکه چندین نفر همین الان زندان هستند درسته؟؟-ایا اینکه در بخش گردشگری تمامی زمینهای استان تهران را معاونین شما برای استفاده خودشان برداشتند و یک مورد هم به سرمایه گذار واقعی ندادند و ایا اینکه استاندار مازندارن زمین ممنطقه نیروز به مساحت 22 هکتار را به دوستان فرهنگی -نظامی خود داده در حالیکه باید به سر مایه گذار داده میشده درسته ؟؟ایا زمین کنار هتل اسپیناس استار به مساحت 300 هکتار به یکی از دوستان معاون شما داده شده و هنوز یک آجر هم بعد از دو سال نیم گذاشته نشده درسته؟؟؟ (زمین مقابل شهرک پردیس-رمینهای محدوده هشتگرد-و....)ایا بردار شما شایستگی لازم برای احراز پست بازرسی ویژه را داشت؟؟راستی میشه دقیقا امار واقعی مسکن مهر انچه که ساخته و تحویل گردیده را بفرمائید ؟ ایا درسته که حتی تو همین استان تهران هم شما هنوز در اکثر شهرها نتوانسته اید که زمین را تامین نماید درسته؟ابخدا 1000 مورد هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
رئيس دانشگاه پيام نور موضوع دخالت از سوي رئيس جمهور براي پذيرش پروين احمدي‌نژاد در مقطع دكتراي دانشگاه پيام نور را به شدت تكذيب كرد و گفت: چنين تهمتي قابل پيگيري حقوقي از سوي دانشگاه است.

محمد حسيني در گفت‌وگو با فارس با تأكيد براينكه پروين احمدي‌نژاد در سال 86 در آزمون فراگير مقطع دكتراي دانشگاه پيام نور شركت كرده است، افزود: پروين احمدي‌نژاد پس از طي مراحل كتبي و مصاحبه آزمون فراگير مقطع دكتراي دانشگاه پيام نور جزو بالاترين امتيازات براي پذيرش در اين مقطع بود در نتيجه در مقطع دكتراي دانشگاه پيام نور پذيرش شده و در حال تحصيل است.

وي با بيان اينكه براي پذيرش پروين احمدي‌نژاد هيچ دخالتي از سوي رئيس جمهور صورت نپذيرفته است گفت: در تعدادي از سايت‌ها ذكر شده است كه استادي به دليل ندادن نمره به خانم احمدي‌نژاد از دانشگاه پيام نور اخراج شده است كه اين مورد به شدت تكذيب مي‌شود و اگر كسي ادعايي در اين زمينه دارد مي‌تواند مطرح كند.

وي گفت:‌ متأسفم كه به خاطر اهداف سياسي چنين مباحثي به سايت‌هاي اينترنتي كشيده مي‌شود و افرادي كه دم از اخلاق و ادب مي‌زنند در عمل خلاف آن رفتار مي‌كنند.

رئيس دانشگاه پيام نور اظهار داشت: مسئله تهمت به پروين احمدي‌نژاد و دانشگاه پيام نور از سوي اين دانشگاه پيگيري حقوقي مي‌شود چرا كه اين مبحث يك بحث شخصي و بحث آسيب‌رساني به دانشگاه پيام نور است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دانشگاه پيام نور، بدينوسيله به اطلاع‌مي‌رساند، مطالبي در خصوص ادامه تحصيل خانم پروين احمدي‌نژاد در دانشگاه پيام نور در برخي سايت ها درج شده، كه عاري از حقيقت است.

اين دانشگاه افزود: ايشان به همراه جمعي ديگر در آزمون شركت كرده و طبق مقررات پذيرش صورت گرفته و دانشگاه تاكنون هيچ گونه امتيازي براي ايشان در نظر نگرفته است.

بنا بر اين گزارش، در ضمن هيچ استادي از دانشگاه پيام نور اخراج نگرديده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۸
0
0
خدا ادمهایی رو که برای رسیدن به مقاصدشون به هر کاری دست میزنن به راه راست هدایت کنه تازه دارم زمان امام علی رو درک میکنم امام علی و معاویه رو فقط میشد اینطوری جدا کرد دارا وندار درود بر احمدی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین