کد خبر: ۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۷

اعلام محرمانه فرصت پاسخگویی هر نامزد به ستاد او

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمیسیون بررسی پاسخگویی مجدد نامزدهای ریاست‌جمهوری برای برنامه‌ی تلویزیونی اعلام کرد: «مطابق بند هفت قانون مناظره‌ها، وقت هریک از نامزدها که به صورت غیابی مورد نقد قرار گرفته بودند و درخواست کتبی خود را به ستاد انتخاباتی صداوسیما ارایه داده‌اند، تعیین و به نمایندگان آن‌ها اعلام شده است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با اعلام این‌که تمامی برنامه‌های احتمالی پاسخگویی مجدد نامزدها به صورت «ضبط شده» است، اضافه کرد: «کمیسیون بعد از بازبینی دقیق تمامی شش مناظره، زمان دقیق را محاسبه و کتبا به نمایندگان اعلام کرده است».

مجید دانشور، زمان اعلام‌شده به نمایندگان نامزدها را محرمانه دانست و گفت: «چراکه ممکن است نامزدها بعضا اعتراض و اشکالاتی به این زمان داشته باشند که بعد از آن اعلام خواهد شد اما زمان تعیین شده از سوی کمیسیون دقیق و مستند است و ممکن است اختلاف‌نظر به ضمایر در مناظره‌ها برگردد».

تاکنون چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری درخواست کتبی به ستاد انتخابات صداوسیما داده‌اند و نهایتا تا ساعت 20 امشب فرصت دارند تا برای برنامه ضبطی آماده شوند و برنامه‌ها از ساعت 22و30 به ترتیب قرعه‌کشی رنگ‌ها درصورت ضبط به روی آنتن خواهد رفت و دکور برنامه نیز همان دکور مناظره خواهد بود».

گفتنی است در بند هفت قانون مناظره‌ها آمده است: «در مناظره، طرفین باید نظرات و عملکرد یکدیگر را نقد نموده و از نقد نامزد غایب دیگری خودداری نمایند و درصورت نقد عملکرد نامزد غایب، مجری تذکر داده و اگر نامزد رعایت ننموده، مجری تذکر می‌دهد که نامزد غایب حق خواهد داشت جوابیه خود را در صدا‌وسیما مطرح نماید و در صورت تکرار تخلف، نامزد غایب می‌تواند جوابیه خود را به همان میزان وقت نقد به صدا و سیما ارائه نموده و صدا و سیما مکلف به پخش آن است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین