کد خبر: ۹۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹

کروبی: کاری کردم که حرف همه گروه‌ها شنیده شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی كروبی كاندیدای دهمین انتخابات ریاست جمهوری صبح روز جمعه 22 خرداد رای خود را به صندوق آراء انداخت.

دبیركل حزب اعتماد ملی پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران با بیان این‌كه " همه تلاش ما این بود كه انتخابات پرشوری برگزار شود" اظهار كرد: «هر جایی هم گره‌ای بوده ما تماس گرفتیم و آن را رفع و رجوع كردیم».

وی ادامه داد: «توصیه‌ ما این است كه مسوولان بیشتر دقت كنند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و از آراء امانت‌داری كنند. آن‌ها باید به رای مردم احترام بگذارند».

وی افزود: «ما سه شرط داریم؛ یكی آن‌كه بتوانیم از خود دفاع كنیم، دیگر آن‌كه كارها به خوبی به پیش برود و رای مردم مورد توجه قرار بگیرد و سوم این‌كه همانطور كه بزرگان ما تاكید كرده‌اند باید از آراء امانت‌داری شود. این تذكر برادرانه است به مسوولان اجرایی و دست‌اندركاران».

یكی از خبرنگاران پرسید: «توصیه شما به هواداران كاندیداها بعد از مشخص شدن آراء چیست»؟

كروبی پاسخ داد: «باید از تخریب دیگران بپرهیزند و مردم هرچه بیشتر احساس كنند كه خواست آن‌هاست كه برآورده می‌شود. هواداران كاندیداها باید توجه داشته باشند از مواردی كه ایجاد تردید می‌كنند مانند شایعاتی كه فلانی سكته كرده یا انصراف داده یا رای نداده است بپرهیزند».

وی تاكید كرد: «امروز تمام می‌شود اما انتخابات ممكن است به مرحله‌ دوم برسد. بهتر است با حرف‌هایی كه ایجاد شك می‌كند در انتخابات اختلالی ایجاد نكنند».

دبیركل حزب اعتماد ملی خاطرنشان كرد: «این انتخابات استثنایی است و همه با حساسیت آن را دنبال می‌كنند به نوعی یكی از پرشورترین انتخابات‌هاست».

خبرنگار دیگری پرسید: «وظیفه‌ احزاب بعد از معلوم شدن نتیجه انتخابات چیست»؟

كروبی گفت: «همان سه شرط؛ یعنی مردم، كار خوب و امانت‌داری كه ما گفتیم اگر رعایت شود همه باید حمایت كنند».

وی ادامه داد: «اگر در انتخابات پیروز بشوم و یا غیر پیروز تشكر می‌كنم».

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا دبیركلی حزب اعتماد ملی را ادامه خواهید داد؟ گفت: «بله من كار حزبی را ادامه می‌دهم. كار ما فصلی نیست كه تنها مختص به زمان انتخابات باشد باید این راه را ادامه داد تا جایی كه كار حزبی نهادینه شود. تا حالا در هر كاری كه انجام داده‌ام موفق‌ترین بوده‌ام یعنی دنبال یک جراحی بزرگ بودم كه آن را نیاز داشتیم و در این انتخابات به بهترین شكل انجام شد».

دبیركل حزب اعتماد ملی، افزود: «صف‌بندی‌ها در این انتخابات كاملا مشخص شد. هر كسی حرف خود را زد. من به خودم خوشبین هستم و راه خود را ادامه می‌دهم. خوشحالم نقشی را كه باید به لطف خدا انجام می‌دادم از آن موفق بیرون آمدم».

وی افزود: «من می‌دانستم كه حوادث و اوضاع شكاف‌هایی را نشان می‌دهد كه هنوز رفع نشده است و ما باید ادامه می‌دادیم تا زمان ریاست جمهوری و امروز معلوم شد كه هركس با چه كسی است و حرف هركسی با چه كسی است».

وی ادامه داد: «نمی‌خواستند اجازه دهند كه مردم آگاه شوند. می‌خواستند بازار مسگرها ایجاد كنند و دو نفر سر و صدا راه بیاندازند اما من كاری كردم كه حرف همه‌ مردم و همه‌ گروه‌ها مشخص شد. برای كارهای بعدی می‌توان شفاف‌تر ادامه داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۱
0
1
درود بر این مرد شجاع و بزرگ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین