کد خبر: ۹۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

عکس| صندلی‌های «سوپر وی‌آی‌پی» فقط برای میلیونرها!

رئال مادرید ۳۰۰ صندلی «سوپر وی‌آی‌پی» را برای میلیونرها در سانتیاگو برنابئو قرار داده است.
عکس| صندلی‌های «سوپر وی‌آی‌پی» فقط برای میلیونرها!
آفتاب‌‌نیوز :

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به یکی از منابع اصلی درآمد خود تبدیل کرده است. این ورزشگاه علاوه بر درآمدزایی در روزهای مسابقه، جاذبه‌ها و رویدادهای جدیدی را نیز ارائه می‌کند تا در تمام روزهای سال و به روش‌های مختلف درآمد کسب کند. در طول بازسازی، این باشگاه فرصت را غنیمت شمرده و تعداد صندلی‌های وی‌آی‌پی را افزایش داده است.

در گزارش ورزش سه آمده است: تعداد باکس‌های ویژه هم افزایش یافته است، مانند اسکای‌بار مشهور در سمت غرب که در آغاز فصل آینده افتتاح خواهد شد. با این حال، ویژه‌ترین صندلی‌ها در اولین آمفی‌تئاتر قرار دارند.

بر اساس گزارش‌ها، رئال مادرید ۳۰۰ صندلی «سوپر وی‌آی‌پی» ایجاد کرده است. این صندلی‌ها از سکوهای معمولی جدا هستند و بهترین دید ممکن به زمین را دارند، و بخشی از ویژه‌ترین منطقه در کل ورزشگاه را تشکیل می‌دهند.

دارندگان این صندلی‌ها از غذا و محصولات انحصاری، تجربه‌های منحصر به فرد، نمایش‌های زنده و همچنین فضایی برخوردار خواهند بود که میزبان شخصیت‌های مهم ملی و بین‌المللی است.

هدف از ایجاد این باکس‌های ویژه، ایجاد یک فضای بی‌سابقه است، مکانی برای میلیونرها. مکانی که میزبان افراد ثروتمند بین‌المللی و برخی از مهم‌ترین بازرگانان اسپانیا است.

رئیس هیئت مدیره، مدیران عامل شرکت‌ها و سایر اعضای انحصاری که از مجموعه‌ای از تجملات برخوردار خواهند بود که در سایر باکس‌ها وجود ندارد. منابع باشگاه می‌گویند: «این قسمت بهترین و لوکس‌ترین بخش ورزشگاه است.»

اما همه این‌ها هزینه‌ای دارد و ارزان نیست. فقط برای ورود به این باشگاه انحصاری برای ۳۰ سال آینده، هر عضو باید مبلغی حدود ۲۵۰ هزار یورو بپردازد و همچنین هزینه سالانه صندلی‌ها را پرداخت کند.

علاوه بر مسابقات، این هزینه به آنها دسترسی به سایر رویدادهایی را که در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود نیز می‌دهد. رئال مادرید همچنین قصد دارد پارکینگ اختصاصی برای آنها فراهم کند.

عکس| صندلی‌های «سوپر وی‌آی‌پی» فقط برای میلیونرها!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین