کد خبر: ۹۳۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

حمله مسلحانه و ضرب‌و‌شتم پرسنل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت:در محور دارشاهی قاچاقچیان چوب با شلیک‌به لاستیک خودروی منابع طبیعی، متواری شدند.
حمله مسلحانه و ضرب‌و‌شتم پرسنل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب‌‌نیوز :

وحید تهمورسی مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: در پی تشدید طرح مقابله با متخلفین و متعرضین به منابع طبیعی از ابتدای شهریور امسال توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و برخورد‌های قاطعانه و مستمر با متعرضین به انفال به خصوص در زمینه‌های قاچاق چوب و زغال و زمین خواری شاهد برخورد‌های خشن و درگیری‌های مستقیم متخلفان با حافظان انفال و بیت‌المال هستیم.

وی بیان کرد:در همین راستا صبح روز پنج‌شنبه ۸ شهریورماه جاری فرماندهی یگان حفاظت و همکاران همراه در هنگام گشت زنی مقابله با قاچاق چوب در محور دارشاهی شهرستان دنا مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد خاطی با شلیک اسلحه به یکی از خودرو‌های منابع طبیعی و پنچر کردن آن، از صحنه متواری شدند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت و تعقیب متخلفان و کمک منابع محلی برخی از افراد متخلف شناسائی گردیده که با هماهنگی مقام محترم قضائی و نیروی انتظامی پیگیری‌های لازم جهت شناسائی سایر افراد دخیل در این اتفاق و دستگیری این افراد در دستور کار قرار دارد. 

تهمورسی عنوان کرد: در همین روز نیز پرسنل منابع طبیعی شهرستان لنده در پیگیری گزارش مردمی به منطقه من باغون بجک (منطقه مرزی لنده با شهرستان بهبهان استان خوزستان)، اعزام که متخلفان به محض مشاهده مأموران منابع طبیعی، به طرف آن‌ها حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

وی گفت:مصدومیت رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و یکی دیگر از همکاران جدی بوده و در حال حاضر اقدامات درمانی بر روی آن‌ها در حال انجام است.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی تلاش برای شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار قرار دارد که نتیجه اقدامات به اطلاع هم استانی‌های خواهد رسید.

تهمورسی بیان کرد: کارکنان منابع طبیعی به عنوان حافظان انفال و بیت‌المال، در انجام مأموریت‌های ذاتی خود مصمم بوده و اینگونه برخورد‌ها ذره‌ای از عزم و اراده‌ی آنان در حراست از منابع طبیعی کم نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین