کد خبر: ۶۲۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۱

حاميان قاليباف: به احمدی نژاد«نه» می گوییم

آفتاب‌‌نیوز : در بخشي ار اين بيانيه آمده است: گرچه ما سعي كرديم همچنان‌‏كه شما توصيه فرموده بوديد از موضع‌‏گيري و تخريب رقيبان پرهيز نماييم، هرچند رقيبان‌‏مان در اين رقابت بر ما و شما جفاهايي كردند كه امروز همگان شاهد آن هستند كه در مناظرات تلويزيوني از دوستان و رقيبان انتخاباتي ديروز از مظلوميت ما سخن مي‌‏گويند، اما امروز با توجه به شرايط حساس موجود كه ناچاريم براي جلوگيري از روي كارآمدن تحجر، ريا و رياكاري، نفاق و تزوير كه گاها لباس دين و ديانت را نيز هدف خود قرار داده است، بايد با شفافيت با حاميان و ملت خود سخن گوييم. 

در ادامه اين بيانيه آمده است: به عنوان بخشي از حاميان حضرتعالي اعلام مي‌‏كنيم كه در دور دوم انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري به دلايل ذيل با شعار " نه بزرگ به تزوير و رياكاري", " نه بزرگ به سوءاستفاده ابزاري از دين و ديانت ", " نه بزرگ به سوءاستفاده از چهره هاي ماندگار انقلاب همچون شهيد رجايي" به پاي صندوق‌‏هاي راي خواهيم رفت و راي خود را با شعار " نه به احمدي نژاد "به آقاي هاشمي‌‏رفسنجاني خواهيم داد. 

در ادامه بيانيه حاميان قاليباف آمده است: گرچه معتقديم كه در روند اجرايي انتخابات تخلفات بسياري وجود داشته و دارد اما قصد آن نداريم كه قضاوت تندي كنيم اما ناچاريم به دليل كوتاهي در ارايه تحليل اشاره كنيم كه هميشه برخي حوادث در تاريخ تكرار مي شوند كه البته تكرار آنها در بسياري از موارد قابل پيش بيني است. طبيعي است كه طرفداران ارزشي جامعه ما به دليل صدمات" لطمات و آسيب هاي خورده شده از مديران قبلي" و در فضاي آلوده سياسي و جناحي امروز" چاره اي جز اين نمي بينند كه به پيراهن عثمان ها و قرآن سر نيزه كردن هاي آن برخي از نيروهاي ارزشي اعتماد كنند. 

شايد براي كسب راي راي دهندگان به" احمدي نژاد" چاره اي برايمان جزء اين نمي‌‏ماند كه مانند احمدي نژاد با قشر ارزشي جامعه به گفت‌‏وگو مي‌‏نشستيم و از روش و سيره احمدي نژاد استفاده مي‌‏كرديم كه البته بسيار خلاف سيره ماست، چرا كه ما معتقد نيستيم هدف وسيله را توجيه مي كند ولو اينكه اين وسيله استفاده ابزاري از اخلاق، سنن و الگوهاي بشري مانند شهيد رجايي و... باشد اما چه زيبا شما نيز اشاره كرديد كه ما حاضر نيستم همچون مولاي متقيان از نيرنگ و فريب و تزوير و ريا استفاده كنيم وگرنه هوش و ذكاوت خدادادي ما كمتر از آقايان نيست كه نتوانيم از" امام و امامت"، " از شهيد و شهادت "،" از جبهه و جنگ و... استفاده ابزاري كنيم. 

در ادامه اين بيانيه آمده است: چه كسي مي‌‏تواند مدعي شود كه دكتر قاليباف نسبتش با امام و امامت "جنگ و شهادت" انقلاب و اسلاميت قابل مقايسه با مدعيان بويژه جناب آقاي احمدي نژاد نبوده و نيست .آيا ما بايد مجبور به ريا و تزوير شويم و از گذشته روشن و شفاف خود سوءاستفاده ابزاري مي‌‏كرديم "حقا كه چنين نيست چرا كه دليل حضور ما در صحنه انتخابات به دليل جلوگيري از همين رويكردهاي اشتباه و استفاده هاي ابزاري از دين و ديانت توسط مدعيان دينداري و ديانت بود. 

ما اگر از دين و دينداري و جنگ و شهادت در عرصه رقابت انتخابات صبحت نكرديم نه به دليل عدم اعتقاد به گذشته روشن خويش بود بلكه معتقد بوديم و هستيم" عرصه مديريت اجرايي كشور عرصه توانمندي و هنر مديريت است، عرصه اي است كه بايد به مدد دانش و فناوري و كمك خواستن از حضرت باريتعالي و همراهي مردم عزيزمان گره هاي موجود مديريتي " اقتصادي " "اجتماعي" فرهنگي و سياسي مرتفع كنيم. 

حاميان قاليباف در ادامه بيانيه خود آورده‌‏اند: ما هرگز حاضر نخواهيم شد در عرصه رقابت هاي انتخاباتي از استفاده ابزاري از دين و ديانت به پست و جايگاهي در كشور دست يابيم چرا كه معتقديم خدمت صادقانه و خالصانه بايد از مسير درست و اخلاقي تحقق يابد وگرنه پيمان شكني و تظاهر" ريا و رياكاري نه تنها مشكلات كشورمان را حل نخواهد كرد بلكه پيچيدگي هاي مشكلات موجود را نيز افزايش خواهد داد. با توجه به حاميان و راي دهندگانمان - بيش از چهار ميليون- ما امروز در وضعيتي قرار گرفته ايم كه شايسته است با ايجاد سازمان و حزب مشخص و با اهداف و روشهاي دمكراتيك براي كادرسازي و توانمندسازي حاميان خود فرصت لازم را در اختيار گيريم و با برنامه ريزي منظم و سازمان يافته‌‏اي براي حركت‌‏هاي آهسته و گام به گام ايجاد تحول در ساختارهاي مديريتي و اجرايي كشور فراهم آوريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۸۴/۰۳/۳۱
0
1
خوب ايشان روزي كه بر روي صندلي داغ جام جم براي برادرش شهيد خود كه درود خداوند بر او باد گريه مي كرد به نظر مي رسيد به صندلي هاي وعده داده شده بيشتر مي انديشيد تا به جواب اين صندلي داغ ژاسخ دهد.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۴/۰۴/۰۱
0
0
البته شما بايد به مثل احمدي نژاد نه بگوپيد . شما كه از محل اموال قاچاق گرفته تا بعض سرداران قدرت طلب سپاه براي رسيدن به قدرت هزينه كرده ايد و كانديداي محترمتان بعد از خالي بنديهاي تابلو در برنامه صندلي داغ به قيافه سازي و تبليغاتهي سوسول كش در انتخابات روي آورد چه دليلي براي حمايت از كانديداي مردمي و پيرو خط امام و مخلص رهبر و ملت داريد . البته مي دانم چون تحمل مخالف نداريد مطلب مرا هم روي سايت نخواهيد گذاشت اما خداوند اين دفاع مرا از صداي مظلوميت و عدالت خواهد شنيد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۴/۰۴/۰۱
0
0
ببخشيد اين بيانيه كي و كجا منتشر شد كه بچه هاي ستاد قاليباف خودشون از شخبر ندارند ؟؟؟؟؟؟؟ و خودشون دارند واسه ي احمدي نژاد كار ميكنند
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۴/۰۴/۰۱
0
0
لطف كنيد مثل بچه مدرسه ايها به تيپ وتوپ هم نزنيد وقيافه حق به جانب نگيريدوبه فكر مصالح عاليتر انقلاب وكشور باشيد{يك خانم دبير شيمي}
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۴/۰۵/۱۲
0
0
بنظر بنده اين بيانيه واهي است و اگر چنين نيست كاش حداقل در ذيل بيانيه اسامي چند نفر از طرفداران مطرح نوشته مي شد تا هم مردم آنها را بشناسند و هم اعتباري به بيانيه داده باشند. علي ايحال لازم است به اطلاح نويسندگان بيانيه برسانم دكتر احمدي نژاد فرزند راستين انقلاب با سوابق درخشان خود داراي بيش از 17 ميليون راي مردمي است بنابراين اين تلاشهاي شما خللي به شخصيت ايشان وارد نخواهد كرد بلكه در تحكيم قدرت وي وحمايت بيش از پيش مردم از ايشان مي ا نجامد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین