کد خبر: ۸۴۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۳

نشست خبری فیلم «دوزخ،برزخ،بهشت»(گزارش تصویری)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در نهمین روز از بیست وهفتمین جشنواره بین‌الملی فیلم فجر فیلم «دوزخ،برزخ،بهشت» به کارگردانی«بیژن میرباقری» که سومین اثربلند وی پس از«ما همه خوبیم» و «روزبر می‌آید» اکران شد وپس از آن جلسه پرسش وپاسخ این فیلم به مجری‌گری عزیزا... حاجی مشهدی وبا حضور«بیژن میرباقری» نویسنده و کارگردان، «سعید شاهسواری» تهیه کننده وتدوینگر، «مرتضی پورصمدی» مدیرفیلمبرداری، «کیوان جهانشاهی»، آتیلا پسیانی،‌مسعودرایگان، مهتاب کرامتی حضورداشتند وبه سوالات منقدین واهالی رسانه پاسخ دادند. 

بنابر این گزارش، در ابتدا بیژن میر باقری اظهارداشت که این نشست‌ها برای ما حکم گرفتن پاسخ ازاقشار جامعه را دارد. 

در ادامه «مرتضی پورصمدی»فیلمبردار اين پروژه درباره تقديم اين فيلم به مرحوم محمدرضا شريفی گفت: «شريفی از همشهری‌های من بود و استاد من محسوب می‌شد واز این بابت از آقای میرباقری ممنونم وی در ادامه خاطر نشان کرد که کارباآقای میرباقری بسیار عالی بود زیرا خود باقری نیزفیلمبرداراست ایده‌های خوب و جذابی مطرح می‌کرد و کار خیلی خوب پیش رفت و به همان چه می‌خواستیم رسیدیم».
 
مهتاب کرامتی در خصوص حضور مداوم و هر روز در نشست‌های مطبوعاتی از اهالی رسانه به شوخی عذرخواهی کرد وعنوان کرد همه فکر می‌کنند این صندلی را به نام من سند زده‌اند.وی در ادامه با تشکر از بازی خوب علی مصفا خاطرنشان کرد همدلی ایشان باعث شد که اپیزود اول اپیزود خوبی باشد.
 
آتیلا پسیانی در خصوص همکاری با میرباقری اظهارداشت زمانی که آقای میرباقری فیلم نامه را به من ارائه کردند فیلم نامه ویژه‌ای بود و زمانی که نظرمن را در مورد فیلمنامه پرسیدند به ایشان گفتم فیلمنامه شما مانند آب برکه‌ای است که ساکن است وهیچ تلاطمی ندارد.
 
وی در ادامه درخصوص گریم خود که شباهت زیادی به مرحوم ممیز داشت اظهار داشت که  این گریم عمدی نبوده و دوستان نیزبه من گفته‌اند که با افزایش سن شباهت زیادی به مرحوم ممیز پیدا کرده‌ام.
 
در ادامه این نشست مسعود رایگان با تمجید از فیلمنامه این فیلمنامه را به یاد آثار «پن تن» انداخت و گفت که در این فیلم همه دوستان تلاش خود را کردند تا یک فیلم موفق درآید.

درپایان جلسه میر باقری در خصوص کیفیت بد صدا صدا فیلم عنوان کرد که در زمان صدا گذاری فیلم فرزند من به دنیا آمد و من در استودیو حضور نداشتم ولی با توافقات صورت گرفته با تهیه کننده تغییراتی پس از جشنواره در صدا ایجاد خواهد شد. {$old_album_84437}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین