کد خبر: ۸۴۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۳

انتقاد یک نماینده از موضع لاریجانی در قبال فرد خودسوز مقابل مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جمعیت ره‌پویان انقلاب اسلامی، خودسوزی یک نفر مقابل مجلس را حاوی پیامی برای مجلس و دیگر مسئولان دانست و از موضع‌گیری امروز لاریجانی در این زمینه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در واکنش به سخنان رئیس مجلس در مورد خودسوزی یک نفر در مقابل مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «این فرد یکی از اجزای ملت ما بود که به هر دلیلی به بن بست رسیده و خودش را به ‌آتش کشیده است».

وی با بیان اینکه گویا نمایندگان مجلس برای پیگیری کار او نامه‌ای داده بودند، افزود: «اما لابد مدیران اجرایی وظیفه خود را انجام نداده‌اند. چون اگر این کار را می‌کردند کار به اینجا کشیده نمی‌شد».

این عضو فراکسیون اصولگرایان از اظهارنظرهای مختلف در مورد جانباز بودن یا نبودن این فرد در رسانه‌ها یاد کرد و گفت: «این فرد چه جانباز باشد و چه نباشد یک انسان بوده است و طبق قانون اساسی باید از تعرض مصون باشد. این فرد به هر دلیلی که خودش را آتش زده قصد داشته با این اقدام خود پیامی به مجلس و بقیه مسئولان برساند».

دهقان در واکنش به اینکه برخی از مشکل روانی این فرد سخن گفته‌اند، خاطرنشان کرد: «اگر این فرد واقعا مشکل روانی داشته پس چرا در خیابان بوده است»؟

وی همچنین در واکنش به اینکه لاریجانی از این فرد به عنوان یک «معتاد» یاد کرده بود، گفت: «نباید رئیس مجلس از پشت تریبون حیثیت افراد را اینگونه زیر سوال ببرد؛ نباید در مورد فردی که به مجلس پناه آورده و ما نتوانستیم برای او کاری انجام دهیم اینگونه رفتار کنیم و حیثیت او را زیر سوال ببریم».

نماینده چناران و طرقبه، اظهارات لاریجانی را به منزله پاک کردن صورت مساله خواند و افزود: «نباید بگوییم که چون این فرد جانباز نبوده است پس خودش را هدر داده است. این چه معامله‌ای است که با خانواده او می‌شود؟ البته ما وظیفه داریم که نسبت به اینگونه اقدامات برخورد کنیم اما من نسبت به رفتار مجلس در خصوص یک انسان که دیروز دچار اتفاقی در مقابل مجلس شده است، ‌بسیار ناراحت هستم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۷
0
1
درود بر اين مرد در اين دنياي وانفسا كه لاريجاني ها هم بله....
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
0
0
آخه لاريجاني تو مسلموني كه آبروي اين شخص را ميبري؟ به جاي اينكه بگويي ما اينقدر براي مردم مشكل درست كرده ايم كه آن هوطن مجبور شده خودش را آتش بزند به طرف برچسب ميزني.
ببينم تو اصلا ميفهمي مشكل يعني چه؟

تمام امكانات براي تو و امثال توست. واقعا خدا لعنت كند كسي كه آبروي افراد را ميبرد.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
0
0
كشور ما روزي روي آباداني و توسعه را مي بيند كه همه نمايندگانش اينگونه فكر كنند و براي كرامت يك انسان ولو معتاد ارزش قاپل باشند. آقاي لاريجاني بگونه اي اظهارنظر كرده اند كه انگار يك گربه در كنار خيابان مرده است. آيا ما بايد جامعه را به سمتي ببريم كه يك انسان دردمند تنها راه رساندن پيامش به مسوولين كشور را از طريق خودسوزي ببيند.
اميد نامدار - ايراني مقيم خارج از كشور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین