کد خبر: ۸۶۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۰

شكايت همسر الهام از چند رسانه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فاطمه رجبی با انتشار يک شکوائيه سرگشاده خطاب به سعيد مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران، از تخريب خود شکايت کرد.

به گزارش ايلنا، همسر غلامحسين الهام در اين شکوائيه خود را يک «پژوهش‌گر» و «صدای آزادی‌خواه» خوانده و مدعی شده است که «اعتماد و اقبال بيش از پيش» مردم متدين را از گروه‌های مختلف و در سراسر کشور با خود دارد.

وی سپس تاکيد کرده که شکوائيه‌اش را به عنوان يک «شهروند» و نه يک «شخصيت» می‌نويسد و روزنامه صدای عدالت و خبرگزاری ايلنا را به «دروغ‌پردازی» و «تخريب» خود متهم کرده است. 

رجبی، در ادامه اين نامه سرگشاده تاکيد کرده که هيچ‌گاه درصدد «اعدام» يا «کشتن» سيدمحمد خاتمی بر نيامده و هيچ‌گاه نيز ميرحسين موسوی را شبيه «بختيار» نخوانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
این یعنی چی:هيچ‌گاه درصدد «اعدام» يا «کشتن» سيدمحمد خاتمی بر نيامده و هيچ‌گاه نيز ميرحسين موسوی را شبيه «بختيار» نخوانده است.
خوب حالا مگه تو کی هستی...؟!!!!
به خدا این زنه داره می ره رو اعصابم!!
خیلی حرف می زنه!!
البته منظورم این نیست زیاد حرف نزنه! .........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
این خانم هیچ کسی را بجز آقای احمدی نژاد قبول نداره . با اطمینان خاطر میگم حتی رهبری را هم قبول ندارند .اگر قبول داشتند این همه هجوه گویی نمی کردند و یک مقدار هم که شده از رهبری تبعیت میکردند . یاد اوری میکنم که در روزنامه جمهوری اسلامی نوشته شده بود که رهبری ایشان را از اینگونه نوشتن منع شرعی کرده بودند .
خطاب به دوست عزیزی که گفته " به خدا این زنه داره می ره رو اعصابم!! " میگم برای چی اعصابت را خراب می کنی برای طنز های این خانم بجای این کارها بشین به این خانم و افکار و نوشته هاش بخند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین