کد خبر: ۸۹۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۲

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا: رهبری بر اجرای طرح امنیت اجتماعی تاکید دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاكید كرد: «طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعطیل‌بردار نیست».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ حجت‌الاسلام تراب بهرامی در گفتگویی با فارس در بجنورد افزود: «اصل طرح ارتقای امنیت اجتماعی كه طرح مباركی است، مربوط به نیروی انتظامی است كه مقام معظم رهبری نیز همواره آن را تایید كرده‌اند». 

وی تصریح كرد: «طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای عملی كردن امر به معروف و نهی ازمنكر كه از ضروریات دین است، انجام می‌شود». 

این مسئول در سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه كرد: «طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح خیلی قدیمی نیست یك طرح جدید است و هرچه زمان بگذرد كاملتر می‌شود، اما مقام معظم رهبری تاكید داشتند كه این طرح استمرار و دائمی باید باشد و اگر اشكالاتی نیز وجود دارد، باید اصلاح شود». 

‌بهرامی اظهار داشت: «براساس رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همه وظیفه داریم تا مسئولان را در انجام این‌ گونه طرح‌ها تقویت و حمایت كنیم». 

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: «یكی از وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ارتقای بینش سیاسی كاركنان، اعم از وظیفه‌ها، افسران، كارمندان حتی تا رده پاسگاه‌ها است، كه در این راستا نشست‌ها و برنامه‌های توجیهی به صورت نوشتاری، جلسات و ارسال سی دی تدارك دیده شده است». 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: «برای امسال گروهی را پیش‌بینی كرده‌ایم كه چند روز قبل از انتخابات به تمام استان‌ها اعزام و كاركنان را به طور هماهنگ در ‌ارتباط با شركت در انتخابات توجیه كنند». 

وی تصریح كرد: «اگرچه براساس قانون، نیروهای مسلح از ورود به احزاب خطوط سیاسی و جبهه‌بندی سیاسی ممنوع هستند لیكن در عین حال با توجه به وظایف خود باید آگاه‌ترین قشر نسبت به مسایل سیاسی باشند». 

‌بهرامی گفت: «بنابراین ما این كار را آماده كردیم و اكنون ده‌ها نفر از افرادی كه مسلط و آشنا به مسائل سیاسی هستند به همه استان‌ها و شهرستان‌ها خواهند رفت و كاركنان را با وظایفشان در ‌ارتباط‌ با شركت در انتخابات توجیه خواهند كرد». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین