کد خبر: ۹۰۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹

قالیباف: ملت شریف ایران امروز حماسه بزرگی می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهردار تهران گفت: «امروز وقتی حضور مردم را دیدم به یاد شور انتخابات در روزهای اول انقلاب افتادم و فکر می‌کنم ملت شریف ایران امروز حماسه بزرگی می‌سازد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم». 

دکتر قالیباف با بیا ن اینکه حضور مردم مایه افتخار ملت است افزود: «با شور انتخاباتی که به وجود آمد فکر می‌کنم فردا که نتیجه انتخابات معلوم شود، هرکدام از عزیزانی که به رای مردم انتخاب شوند باید همه رقابتها را کنار گذاشته و رفاقتها و همکاریها را آغاز کنند و همانطور که دهه چهارم به تعبیر مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت است هرکسی انتخاب شود با همکاری و همدلی فعالیت کند و پاسخ مثبتی به این حضور مردم دهد».

قالیباف با بیان اینکه دهه چهارم با موفقیت در حوزه کارآمدی دین در اداره جامعه پیش برود افزود: «در انتخابات دشمنان تلاش دارند بگویند تقلب است، اعتماد نیست و مردم نقشی ندارند. اما امروز می‌بینیم حضور مردم تاثیر گذار است و مردم با حضورشان می‌توانند کسی را که دوست دارند و تشخیص می‌دهند انتخاب کنند».

شهردار تهران تصریح کرد: «به نظر من همینطور که مردم از اول انقلاب در صحنه بودند امروز نیز برای تعیین تکلیف مهمترین پست اجرایی کشور که تاثیر گذار در حل مشکلات کشور در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تصمیم می‌گیرند که انشاالله به خیر خواهد بود».

قالیباف ضمن تشکر از عملکرد مجموعه رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما گفت: «هرچند فراز و نشیبها و صحبتهایی که ضرورت نداشت و شاید اگر مطرح نمی‌شد مناسب تر بود، اما صدا و سیما نقش بسیار موثر و تاثیر گذاری را با فراهم کردن فضای باز سیاسی در این دوره داشت».

وی خاطر نشان کرد: «مردم احساس می‌کنند که رایشان تاثیر گذار است. هرچند که از خارج از کشور به ما دیکته می‌کنند که از قبل تصمیم گیری شده و رای مردم تاثیر گذار نیست. اما مردم با این حضور ثابت کردند که می‌توانند آینده را خود انتخاب کنند».

به گفته شهردار تهران پیروز واقعی این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شرطی که هر کس که بعد از این انتخابات عظیم انتخاب شد مورد احترام همه قرار گیرد و این گونه نباشد که رقابتهای دوران انتخاباتی را به بعد از انتخابات منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: «پایان رای گیری امروز و تعیین رئیس جمهور دولت دهم پایان همه این رقابتها و آغاز همدلی برای یک پاسخ مثبت به این حضور میلیونی مردم در عرصه انتخابات است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین