کد خبر: ۱۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰
کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال:

حرف سعیدلو این بود که بهتر است از حالا به فکر جانشین قطبی باشم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کسی که بگوید از برد تیم ملی خوشحال می‌شود قطعا ایرانی نیست. 

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال از ماحصل سفر 3 روزه خود به اجلاس کنفدراسیون آسیا و افق پیش روی فوتبال مان برای کسب سهمیه در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا سخن گفت.

او با اشاره به امتیازدهی کنفدراسیون آسیا و قرار گرفتن ایران در رده هفتم آسیا در کمتیه امتیازدهی تیم‌هایی آسیایی می‌گوید: «این امتیازها که یکسری عدد است برای سبد بندی و خیلی نقشی در سهمیه تیم‌ها ندارد. آنچه بیش از این امتیاز دهی مهم است یک سری فاکتورهای دیگرند. مسائلی مثل اینکه یک کشوری در لیگش 12 تیم دارد و ما 18 لیگ. این دیگر کاملا مشخص است که ما باید سهم بیشتری از چنین کشورهایی در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. حالا به این‌ها مسائل دیگری مثل تعداد تماشاگر را هم اگر اضافه کنیم، شرایط مان خیلی هم بد نیست. حالا فعلا به مرحله تصمیم گیری نرسیده‌اند.» 

کفاشیان این را می‌گوید و ادامه حرف هایش را به قطبی و حاشیه‌هایی که در این چند روزه در خصوص جانشینی وی مطرح شده ربط می‌دهد: «آقای سعیدلو هم حرف‌شان این نبودکه همین الان داریم مربی می‌آوریم. ایشان حرفش این بود که بهتر است از حالا به فکر باشیم برای آینده. ببین الان ذوب‌آهن برد و رفت فینال می‌بینی چقدر مردم را شاد کردند. این یک افتخار برای فوتبال ماست. همه ما هم باید به این فکر باشیم که تیم ملی برود و انشاالله قهرمان بازی‌های جام ملت‌ها بشود تا مردم را شاد کنیم. تیم ملی متعلق به همه است. پس باید همه به این فکر باشیم که آرامش فکری را برای تیم ملی ایجاد کنیم و بتوانیم کمکی برای بچه‌ها باشیم که شانس موفقیت‌شان بالا برود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین