کد خبر: ۱۲۳۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۵
بادامچیان، نماینده مجلس شورای اسلامی:

سال آینده پیچیدگی‌های سیاسی و اجتماعی فراوانی خواهیم داشت

باید مراقب بود محدودیت‌های غیرقانونی پدید نیاید و جلوی تندروی‌ها و محافظه‌کاری‌های بلاجهت گرفته شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی، سال 90 را سالی مهم و سرنوشت‌ساز برای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی بعد از شکست در طرح فتنه، عصبانی‌تر و کینه‌توزتر از همیشه در جهت طراحی بر می‌آید و سعی می‌کند این طراحی را با تجربه خود از شکست فتنه ساماندهی کند. بنابراین ما پیچیدگی‌های سیاسی و اجتماعی فراوانی را در سال آینده پیش‌رو خواهیم داشت. 

اسدالله بادامچیان اظهار کرد: گروهک‌هایی که در داخل کشور آسیب دیدند در سال پیش‌رو سعی می‌کنند از فرصتی که در انتخابات هست نهایت استفاده را داشته باشند و این موضوع در مسأله رقابت‌ها و جناح‌بندی‌های داخلی هم صادق است. 

وی اضافه کرد: مسئولیت و رسالت جمهوری اسلامی در حمایت معنوی از مسائل منطقه در سال آینده بسیار با اهمیت است. ما نباید بگذاریم فشارهای بین‌المللی موجب شود تا سازشی پدید بیاید. در مجموع می‌توان گفت همه مسئولان و سیاست‌مداران ما سال آینده سالی بسیار پیچیده و پرماجرا دارند و باید با آمادگی کامل و کافی در این راستا گام برداشت. 

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: با آزادی که در انتخابات ما وجود دارد همه گروه‌ها ممکن است در این انتخابات شرکت کنند اما باید مراقب بود از سویی محدودیت‌های غیرقانونی پدید نیاید و از سوی دیگر جلوی تندروی‌ها و محافظه‌کاری‌های بلاجهت گرفته شود تا کار با تدبیر، خرد و عقل سیاسی پیش برود. 

بادامچیان با اشاره به انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان، گفت: در مسأله خبرگان هم همه ملت دیدند که جناح‌ها و گروه‌ها همه کار کردند، اما خبرگان با تدبیر صحیح‌شان وحدت را حفظ کردند و نشان دادند که چطور می‌توان یک انتخابات اخلاقی و اسلامی را برگزار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین