کد خبر: ۱۳۰۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۵
پايگاه اطلاع‌رسانی رياست‌جمهوری:

تنها مرجع معتبر انتشار اخبار احمدی‌نژاد، سايت رياست‌جمهوری است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: تنها مرجع معتبر انتشار اخبار احمدی‌نژاد سایت ریاست‌جمهوری می‌باشد.

به گزارش آفتاب، در این اطلاعیه آمده است: «به دنبال انتشار خبر ناقص و تحریف شده از سخنان رییس‌ جمهور در «همایش راهبردهای نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» (شنبه 11 تیرماه جاری) که بعضا با واکنش برخی از مسئولین همراه بوده است، ضمن اظهار تاسف از اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در انتشار چنین اخباری بار دیگر تاکید می‌شود که تنها مرجع موثق و معتبر انتشار اخبار رییس‌جمهور، سایت ریاست جمهور و مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهور است.

مجدداً از تمام رسانه‌ها درخواست می‌شود که به هیچ عنوان از اخبار و نقل قول‌های غیرموثق از رییس جمهور استفاده نکنند. ضمن آنکه انتظار می‌رود مسئولان ذیربط و افراد در موارد لزوم به عین بیانات ریاست جمهوری مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است سخنرانی رییس‌جمهور در این همایش به صورت کامل در سایت www.president.ir موجود است و بررسی آن، ناصواب بودن ادعاهای مطرح شده را به وضوح نمایان می‌سازد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین