کد خبر: ۱۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۰

تاج: آقای كاج خنده‌بازار از نظر شخصیتی شبیه من بود!

دورخیز تاج برای نشستن جای كفاشیان
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی تاج در حاشیه حضور در اصفهان پیرامون تغییر و تحولات باشگاه‌های اصفهانی، حضور او و ساكت در فدراسیون فوتبال، سریال خنده بازار و دیگر مسائل با خبرنگار ایمنا به گفت‌وگو نشست:

حتما خبر از تغییر و تحولات باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان دارید؛ به نظرتان این تغییرات در عملكرد دو باشگاه تغییری ایجاد نمی‌كند؟ 

خیر؛ حضور علیرضا رحیمی در باشگاه سپاهان می‌تواند تغییر مثبتی باشد زیرا سال‌ها در ورزش اصفهان بوده، فوتبال اصفهان را می‌شناسد و برای ورزش اصفهان زحمت كشیده است و مطمئنم رحیمی در سپاهان موفق می‌شود.

در مورد هیأت مدیره ذوب‌آهن، تا جایی كه در جریان كار بودم، می‌دانم كه ذوب‌آهن به دنبال این بود كه از عوامل خودش استفاده كند و از موجودیت خودش در معاونت‌های مختلف استفاده كرد؛ این كار یک بار قبلا استفاده شده و مثبت بوده و اكنون همه عوامل درونی سازمان در باشگاه ذوب‌آهن حضور دارند. در كل ارزیابی من از وضعیت دو باشگاه اصفهانی مثبت است.

نتایج دو تیم اصفهانی تا به اینجای كار چگونه بوده؟ 

نتایج بد نبوده و سپاهان و ذوب‌آهن تا اینجای لیگ خوب عمل كرده‌اند؛ ضمن اینكه آثار تغییر هیأت مدیره آنی پیدا نمی‌شود

ذوب‌آهن و سپاهان تیم‌های قدرتمندی هستند اما اكنون این دو تیم در استفاده از بازیكنان و جذب مهره‌های مختلف همچون دیگر تیم‌ها هستند و اكنون دیگر تعداد زیادی بازیكن بر روی نیمكت تیم‌ها نیست و در حد متعارف بقیه باشگاه‌هاست.

گفته می‌شود در ماه‌های گذشته جوی از پایتخت علیه دو تیم اصفهانی ایجاد می‌شود و تغییرات باشگاه‌ها را به دلیل فشار تیم‌های پایتخت عنوان می‌كنند. موافقید؟ 

این مسأله اصلا صحت ندارد. ببینید؛ به هر جهت باید قبول كرد كه توان فوتبال اصفهان سال‌هاست كه بالا رفته؛ اتفاقی در اصفهان افتاده كه یک دفعه نبوده و به یک‌باره آغاز نشده كه به یك باره آن را از بین برد؛ پیشرفت ورزش اصفهان یك زمینه ۱۵ ساله دارد و از زمانی كه ورزشگاه فولادشهر ساخته شد تا زمانیكه تیم‌های سپاهان نوین و ذوب‌آهن نوین ایجاد شدند، پیشرفت فوتبال این استان آغاز شد و باشگاه‌های اصفهان شروع به پشتوانه‌سازی كرده و سهم خود را در تیم‌های ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان بالا بردند و این پیشرفت‌ها یک دفعه نیست و كسی نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

ضمن اینكه دو قطبی بودن ورزش سال‌هاست كه از بین رفته است و فوتبال كشور اكنون چند قطبی شده است؛ در كنار ذوب‌آهن و سپاهان، تیم‌هایی همچون فولاد خوزستان، تراكتورسازی و دیگر تیم‌های شهرستانی قطب هستند. البته در فوتبال نباید به دنبال تضعیف تیم‌ها باشیم و به نظر من اگر كسی دنبال این باشد كه تیمی قوی شود و تیمی ضعیف شود، این به سود فوتبال نیست بلكه همه باید تلاش كنند كه همه تیم‌ها قدرتمند شوند تا تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

عنوان كردید كه در بحث سقف قراردادها نگرانی‌تان از سایر تیم‌ها بیشتر از سپاهان و ذوب‌آهن است. 

همه می‌دانند كه دو تیم اصفهانی سقف قرارداد را رعایت كردند و این از ابتدا مشخص بود؛ به هر حال باید تلاش كنیم كه همه تیم‌ها آن را رعایت كنند.اما باید بگویم من سقف قرارداد را علاج كار نمی‌دانم و فكر نمی‌كنم این دارو مریضی را شفا بدهد زیرا هیچ جای دنیا هم چنین قانونی وجود ندارد؛ به هر حال برای شرایط موجود ما شاید چاره‌ای به جز این مسئله نبود تا با ایجاد محدودیت كاهش هزینه ایجاد شود؛ باشگاه‌های ما در حال حاضر درآمدی ندارند و هر جایی كه در آمد نباشد الزاما باید كاهش هزینه مد نظر شود؛ اگر درآمدها بالا رفت بازیكن میلیاردی بخرند. 

شنیده‌اید كه بحث حضور شما و ساكت در فدراسیون فوتبال باز هم مطرح شده است؟ 

تصور من این است كه در انتخابات فدراسیون نه من هستم نه ساكت. 

برخی پیشنهاد داده‌اند كه شما رئیس شوید و ساكت نایب رئیس! 

فعلا كه نه من هستم و نه ساكت؛ اما من اگر روزی خواستم هر جایی كار كنم از آقای ساكت استفاده می‌كنم. 

بگذریم؛ نظر شما در مورد شخصیت آقای كاج در سریال خنده‌بازار چه بود؟ 

(می‌خندد). اولاً باید بگویم كه عوامل سریال خنده بازار صبح قبل از پخش سریال با من تماس گرفتند و موضوع را كامل برای من گفتند؛ با توجه به اینكه من جزء شورای‌عالی ورزش صدا و سیما هستم، آقازمانی كارگردان این سریال با من تماس گرفت و من پیش از پخش سریال و زمانی كه داستان آن را متوجه شدم به او گفتم این شخصیت خیلی خوب است و من خودم هم آن را تماشا می‌كنم. 

كاج چه قدر به شما شبیه بود؟ 

او نتوانسته بود لهجه اصفهانی را زیبا بازی كند و در این قسمت اندكی كم‌آورده بودند و فكر می‌كنم به اصفهانی‌ها اندكی از این مسأله ناراحت شدند زیرا لهجه اصفهانی خیلی با فصاحت، شیرین و زیباست؛ اما از نظر شخصیتی شبیه من بود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین