کد خبر: ۲۱۳۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان: صدرنشینی ملوان انزلی

لیگ برتر فوتبال بانوان با صدرنشینی ملوان بندرانزلی ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری چهار بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم فوتبال آینده‌سازان اصفهان با ملوان بندرانزلی پیکار کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

پاس همدان هم 4 بر یک مقابل پالایش گاز به برتری رسید. همیاری شهرداری هم مقابل فولاد نوردکوه سیرجان یک بر صفر به برتری رسید.

دلوار کشتی بوشهر مقابل تیم فوتبال گرگان 5 بر یک به برتری دست یافت. همچنین بازی‌های سیستان و بلوچستان و شهرداری بم کرمان هم برگزار نشد که دلیل آن درخواست سیستان و بلوچستان از فدراسیون بود تا سه امتیاز این مسابقه به بمی‌ها داده شود. تیم سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود که شرایط میزبانی این مسابقه را ندارد.

استقلال تهران هم قرار بود امروز میزبان اوج نصر فارس باشد اما زمانی که بازیکنان برای این مسابقه آماده شدند اما با تشخیص نماینده فدراسیون این مسابقه برگزار نشد. گفته شده است دلیل برگزار نشدن این رقابت کافی نبودن امکانات و نبودن آمبولانس و غیره در مکان مسابقه بوده است. قرار است کمیته انضباطی درباره نتیجه این دیدار تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ملوان بندرانزلی با 15 امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست. آینده‌سازان اصفهان با 12 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و شهرداری بم کرمان هم با 9 امتیاز سوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین