کد خبر: ۲۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸

بازی‌های کم‌گل هفته‌ دوازدهم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان در خانه متوقف شد

سپاهان در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر فوتبال در خانه با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار بصورت همزمان و از ساعت 16 پیگیری شد که تنها در یک دیدار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

سپاهان اصفهان که در هفته قبل در داربی اصفهان موفق شده بود با یک گل ذوب آهن را شکست دهد در این هفته در خانه به دیدار مس کرمان ته جدولی رفت و در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد و با این تساوی موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. مس کرمان نیز با این یک امتیاز همچنان با شش امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

بولکو و غلامی از سپاهان در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

در مسابقه دیگر تیم های داماش گیلان و استقلال خوزستان در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار ترائوره ،طیبی و خیری از تیم استقلال خوزستان با کارت زرد داور مسابقه روبرو شدند.

همچنین تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیگر مسابقه این هفته را برگزار کردند که در این دیدار سایپا موفق شد با نتیجه بر 2 بر یک میزبان خود راشکست دهد. دو گل سایپا را در این دیدار سجاد شهباز زاده به ترتیب در دقایق 45 و 52 و تک گل گسترش فولاد را نریمان جهان در دقیقه72 به ثمر رساند.

در این مسابقه میرکامدار و موسوی از گسترش فولاد و حاتمی، زینالی، ثابتی، مشکل‌پور و شاه‌علیدوست از سایپا از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین