کد خبر: ۲۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸

اسامی مصدومان تصادف اتوبوس حامل ناشران

بامداد روز یکشنبه اتوبوس اسکانیا متعلق به شرکت لوان نور در حالی که با 33 ناشر عازم تهران بود در آزادراه تبریز -زنجان دچار سانحه شد و 30 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند که بنا به اعلام مسئولان بیمارستان آیت الله موسوی زنجان حال مصدومان بستری در زنجان رضایت بخش گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این حادثه که ساعت 2.55 دقیقه بامداد در کیلومتر 92 آزادراه تبریز-زنجان و در لاین جنوبی رخ داده است راننده اتوبوس اسکانیا که خود از مصدومان حادثه است به دلیل خواب آلودگی از مسیر منحرف شده و پس از طی 200 کیلومتر در مسیر انحرافی واژگون می شود.

در پی این حادثه ماموران پلیس راه و اورژانس زنجان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده به امدادرسانی پرداخته و 30 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی زنجان و میانه منتقل کردند.

یکی از مصدمان این حادثه از روند برگزاری نمایشگاه های کتاب انتقاد کرد و گفت: ما باید بلافاصله فردا شب عازم نمایشگاه کتاب اهواز می شدیم که این روند باعث حرکت سریع ما با اتوبوس به سمت تهران و بروز چنین مشکلی شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان، حال مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل ناشران را رضایت بخش اعلام کرد.

دکتر محمدرضا جمشیدی افزود: تعداد 30 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در محور زنجان - تبریز مصدوم شدند که تعداد 14 نفر از این مصدومین در بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان بستری و بقیه مصدومین به بیمارستان شهر میانه منقل شدند.

وی با بیان اینکه حال مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس محور تبریز - زنجان رضایتبخش است، ادامه داد: 13 نفر از این افراد به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و تعداد 2 نفر بستری هستند که با توجه به رسیدگی های صورت گرفته حال عمومی آنها رضایت بخش بوده و طی چند روز آینده مرخص خواهند شد.

جمشیدی افزود: دو نفر از مصدومین در بخش مردان بیمارستان فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بستری هستند.

فرمانده پلیس راه استان زنجان نیز در خصوص تصادف اتوبوس حامل ناشران که برای نمایشگاه کتاب تهران می رفتند، گفت: اتوبوس اسکانیا متعلق به شرکت لوان نور شامل 33 نفر مسافر بود که در این تصادف 30 نفر از مسافران مصدوم شدند.

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی افزود: در این حادثه که بامداد امروز رخ داده، ماموران پلیس راه و فوریت‌های پزشکی بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ رشتیانی با اشاره اینکه کارشناسان خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه را عامل اصلی بروز این سانحه عنوان کرده‌اند، افزود: متاسفانه واژگونی‌ها که عامل اصلی آن خواب‌آلودگی است باعث بروز حوادث زیادی می‌شود اما رانندگان همچنان به این موضوع بی‌توجه هستند و به نکات عنوان شده توجهی ندارند.

اسامی مصدومان بستری و معاینه سرپایی در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان
یاسر منصوری و مرتضی رضوی بستری هستند و علی هاشمی مجید سجودی، مهدی سلیمی، میلاد اکبری، مهدی دهقان، غلام عباس نجفی، بهرام خادمی، معاینه شده و مرخص شدند.
حسین غیوری، مجتبی اسماعیلی، مجید شکری، ابراهیم قاسمپور، فرزاد هاشمی، سهراب صفری نیز به صورت سرپایی معاینه و مرخص شدند.

همچنین مصدوم فوت شده بنا به اعلام مسئولان بیمارستان آیت الله موسوی زنجانی در این بیمارستان نبوده است و از مصدومان اعزام شده به بیمارستان شهر میانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین