کد خبر: ۲۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹

شغل جدید برلوسکنی به جای زندان رفتن

سیلویو برلوسکنی بنا به گفته وکیلش قرار است به جای بازداشت خانگی، کار اجتماعی را به عنوان مجازات خود انتخاب کند و این معنی آن خواهد بود که وی مجبور می‌شود کارهای تحقیرآمیزی نظیر جمع کردن آشغال و زدن چمن‌های پارک‌ها را انجام دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  به نقل از  روزنامه دیلی میل، وکیل سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا اظهار داشت که موکلش با انتخاب کار اجتماعی به جمع دیگر محکومان به انجام کارهای تحقیرآمیز نظیر کوتاه کردن چمن پارک‌ها، نقاشی دیوار مکان‌های سرپوشیده عمومی و یا جمع کردن آشغال خواهد پیوست. این در حالی است که برلوسکنی به دلیل سنش نمی‌تواند مجازات حبس چهار ساله خود را که به اتهام تقلب مالیاتی دریافت کرده و با وجود آنکه این مجازات به یک سال کاهش یافته، بپذیرد. وی به جای آن می‌تواند بازداشت خانگی و یا کار اجتماعی را انتخاب کند.

فرانچسکو کوپی، وکیل برلوسکنی اظهار داشت: ما تا چند روز دیگر درخواست رسمی را ارائه خواهیم داد، هر چند که این محکومیت کاملا ناجوانمردانه است. وی تاکید کرد: ما در کنار یکدیگر در حال جمع کردن اسناد لازم برای ارائه تقاضای خود به منظور کار اجتماعی به مقامات قضایی هستیم. وی تاکید کرد: ما همچنین نوع و سطح کاری را که در محدوده سنی برلوسکنی می‌تواند انجام شود را تعیین خواهیم کرد.

همچنین تیم حقوقی برلوسکنی قرار است تقاضا کند که کار اجتماعی وی در شهر رم و نه در شهر میلان که زادگاه وی است انجام شود. دادگاهی در میلان قرار بود مجازات دقیق وی را تعیین کند اما تا کریسمس به دلایل فنی این تصمیم به تعویق افتاده است و این به معنی این است که برلوسکنی چند هفته دیگر نیز می‌تواند آزاد باشد. برلوسکنی سال گذشته میلادی به اتهام تقلب مالیاتی محکوم شد و مجازات وی تابستان سال جاری به تایید دادگاه عالی رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین