کد خبر: ۲۱۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

پاسخ جالب احمدی نژاد به انتقادات اعضای مجمع تشخیص از دولت دهم

رئیس دولت دهم این روزها هنوز در کانون توجهات است اما ترجیح می دهد که در قبال عملکردها و انتقاداتی که به وی وارد آمده سکوت پیشه کند و جواب خبرنگاران و منتقدین را با جملات عجیب و غریب پاسخ بگوید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این روزها آمارهای مختلفی از عملکردهای دولت های نهم و دهم ارائه می شود که بعضی از آنها بهت آور و قابل تامل است اما طبق روال مالوف دولتمردان دولت مهرورز ترجیح می دهند به جای پاسخگویی، اشارات کنایه آمیز از خود ارائه بدهند و البته دیگر احمدی نژاد رئیس جمهور نیست که منبع ارائه آمار نیز خودش باشد. در روزهای اخیر تنها دولت مردی که با رسانه ها گفت و گو می کند علی اکبر جوانفکر است و او نیز بر همان سیاق پیشین دولت متبوع خود را بری از عیب دانسته و متداوما به تمجید و تعریف از رئیس دولت پیشین و عملکردهایش می پردازد.

حال سایت مشرق در رابطه با آخرین واکنش احمدی نژاد به انتقادات نوشته است: محمود احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت و در واکنش به امکان پاسخگویی به انتقادهایی که توسط دو تن از اعضا علیه دولت دهم گفته شد، تاکید کرده: "شما وقت بدهید اما برای شش ماه دیگر، انشاالله آن موقع پاسخ می دهم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین