کد خبر: ۲۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴

بازگشایی پیست اتومبیلرانی آزادی/ از تشنگی رانندگان تا استفاده از کارت تقلبی

پیست اتومبیلرانی آزادی تهران با تلاش مسئولان فدراسیون بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ابتدای مراسم خودورهای کلاسیک، موتورهای خیابانی، موتورهای 1600سی سی و خودروهای رالی رژه رفتند. لاله صدیق، بانوی سرشناس اتومبیلرانی ایران در جلوی این رژه قرار داشت و پرچم ایران را حمل می کرد.

در ادامه حمیدرضا مهرعلی، سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری سخنرانی کرد و گفت: یکی از آرزوهای دیرینه جامعه اتومبیلرانی بازسازی پیست آزادی بود که ما هم از همان ابتدا روی آن تمرکز کردیم. کارشناسان فنی فدراسیون اعلام کردند که تنها روکش کردن این پیست آن هم بدون زیرسازی به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: باعث تاسف است که فدراسیون اتومبیلرانی ما با پشتوانه 36 میلیون نفر جمعیت، 8 میلیون نفر موتوسوار و با داشتن چندین کارخانه قطعه سازی و خودروسازی بسیار مهم یک پیست مناسب هم نداشته باشد. فدراسیون ما تنها 230 میلیون تومان بودجه دارد که با این بودجه شاید بتواند دو یا سه ماه خودش را اداره کند، چه برسد به اینکه بخواهد پیست را هم بازسازی کند.

مهرعلی در ادامه صحبت های خود گزارش کاملی از نحوه بازسازی پیست ارائه کرد.

این مراسم منظم و خوب برگزار شد، اما حواشی جالبی هم داشت.

* استفاده از آی دی کارت تقلبی

یکی از مهمانان این برنامه که به همراه همسرش قصد ورود به بخش مهمانان را داشت با برخورد نامناسب حراست روبه رو شد و کار به جای باریک کشیده شد، اما با وساطت مسئولان بالادستی این مشکل حل شد. مسئول حراست از ورود این خانم به بخش مهمانان جلوگیری کرد چرا که اعتقاد داشت این خانم از آی دی کارت فرد دیگری استفاده کرده است.

* تشنه بودن رانندگان

در هنگام شروع برنامه برخی از رانندگان به شدت دنبال یافتن آب بودند. آنها در صحبت با خبرنگار ایسنا دلیل این اقدام خود را نبود آب در کنار منطقه رانندگان اعلام کردند و گفتند از ساعتها قبل اینجا هستند و خسته شده‌اند و برای رفع تشنگی باید به بیرون از مجموعه بروند و آب بخرند و بعد از آن دوباره به محل خود بازگردند.

* اخلاق خاص رانندگان

می‌گویند هر شغلی اخلاق خاص خودش را دارد که اینجا از نزدیک دیدیم برخی از این افراد که خودروهای زیبا و کلاسیکی داشتند هنگام عبور از کنار پیاده ها با ویراژ دادن و ایجاد سر و صدای زیاد خودی نشان می دادند. اما ای کاش می دانستند که هنگام انجام این کارها گردوخاک زیادی ایجاد می کردند و برای پیاده ها مزاحمت ایجاد می کردند.

* علاقمندان زیاد

به گزارش ایسنا؛ تماشاگران زیادی برای تماشای مراسم حضور داشتند. هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور نداشتند. از مسئولان کمیته ملی المپیک هم فقط مهدی قدمی، نایب رییس کمیته المپیک حضور داشت. چندین سفیر و رییس هیات استانی نیز در این مراسم حاضر بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین