کد خبر: ۲۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

دایی: برخی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید عده‌ای دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد اما ما طبق برنامه کار خودمان را انجام می‌دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی دایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد شرایط پرسپولیس و بازی تیم ملی صحبت های زیر را مطرح کرد:

از شرایط پرسپولیس راضی هستید؟

با توجه به شروع بازی‌های لیگ و تلاش تیم‌ها برای گرفتن نتیجه مطمئن هستم که بازی بسیار سخت و حساسی برای پرسپولیس در روز جمعه برگزار می‌شود. متأسفانه بازیکنان خودمان را در چند مدت اخیر به دلیل همراهی تیم ملی نداشتیم و با سایر بازیکنان فقط تمرین کردیم.همین کار ما را سخت و  مشکل ایجاد می‌کند.

 نبود این بازیکنان واقعا تا این اندازه تاثیرگذار است؟

به هر حال در نحوه تمرینات تاکتیکی و گروهی این موضوع تأثیرگذار است اما خدا را شکر بچه‌ها با روحیه خوب به تمرینات اضافه شدند تا ناهماهنگی‌های این چند مدت را در دو روز تا آنجایی که بتوانیم حل کنیم و از بین ببریم.امیدوارم که با همکاری بچه‌ها و روحیه‌ای که آنها دارند این موضوع را حل کنیم تا روز جمعه برای ما دردسرساز نشود.

 از تیم داماش شناخت دارید؟

بازی سختی است چون داماش بازیکن ملی‌پوش نداشته و در این مدت با خیال راحت تمرینات خود را دنبال کرده و کادر فنی‌ آنها همه بازیکنان را در اختیار داشته است. از طرف دیگر ما 8 ملی‌پوش داشتیم و این کمی امکان دارد مشکل‌ساز شود. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و حریف را دست کم نمی‌گیریم. باید هماهنگی را بین بچه‌ها بیشتر کنیم تا راحت‌تر در زمین بازی کنیم. من باید وضعیت ملی‌پوشان را ببینم تا در مورد بازی جمعه تصمیم بگیرم. قطعا بچه ها هم نمی خواهند در زمین خودمان ۳ امتیاز را از دست بدهند و بی تردید برای پیروزی همه تلاش می کنیم.

 این روزها برای خیلی ها این سوال ایجاد شده که آیا با توجه به بحث های اخیر در مورد تبانی تمام تمرکز دایی روی پرسپولیس هست یا خیر؟

 بله عزیزم! برای من هر کاری و هر اتفاقی سر جای خودش است و سپس درباره آن تصمیم گرفته و عمل می‌کنم. تمام فکر و ذکرم الان پیروزی مقابل داماش است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. منتظر هستم تا وضعیت ملی‌پوشانمان را بررسی کنم تا ببینم از کدام آنها می‌توانم جمعه استفاده کنم. البته بازی کردن ملی‌پوشان در دیدار روز جمعه بستگی به بازی تایلند هم داشت و برایم مهم بود که چه بازیکنانی در برابر تایلند بازی می کنند یا چه بازیکنانی بازی نمی‌کنند. سعی می‌کنم تمام شرایط را کنار همدیگر بگذارم و یک تصمیم خوب برای جمعه بگیریم.


 کادرفنی شما هم در این مورد کم دیگر این مسائل تبانی در فوتبال نبودند.

کادر فنی من کاملا از اتفاقات پیش آمده جدا است و تمام فکر و ذکرم به پرسپولیس و بازی‌های آن است و خدای ناکرده اجازه نمی‌دهم کوچکترین مسئله ای تمرکزم را به هم بزند. برخی مسائل را خیلی‌ها برای پرسپولیس به وجود آوردند و شاید دوست دارند تیم ما نتیجه نگیرد اما ما همه کارهای خودمان را طبق برنامه انجام دادیم و آماده‌ایم که روز جمعه بازی را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم البته خدا را شکر تیم ملی هم توانست به 3 امتیاز بازی با تایلند برسد و من همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 این روزها برخی بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه های خود از نیمکت نشینی ناراحتی خود را نشان داده اند و عده ای هم از جدایی صحبت کرده اند.

 ببخشید تا من و باشگاه پرسپولیس نخواهیم کسی می‌تواند از تیم جدا شود یا کسی اضافه شود؟ مطمئن باشید سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را در نیم‌ فصل با تصمیمات لازم پوشش دهیم؛ تا الان هیچ بازیکنی از ما جدا نخواهد شد خیال همه راحت. البته طبق جا خالی‌هایی که داریم امکان دارد بازیکن به ما اضافه شود آن هم اگر دوست داشته باشیم و خواسته‌های ما را یک بازیکن پیاده کند این کار را انجام می‌دهیم اما دنبال اینکه بازیکنان را از دست بدهیم نیستیم و امیدوارم که بتوانیم با رفع نقاط ضعف در نیم‌فصل دوم بهتر و پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

نظرتان در مورد بازی ایران و تایلند و صحبت های کی‌روش مبنی بر اینکه به وی کمک شود، چیست؟

من همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و مثل دورانی که بازی می کردم سعی می‌کنم به تیم ملی کشورم هر طوری که شده کمک کنم اما حالا باید ببینیم این موضوع چیست که انشاء‌الله بعدا درباره‌اش بیشتر صحبت می‌کنیم. امیدوارم که تیم ملی ما بتواند با یک برنامه‌ریزی خوب در آینده و برگزاری بازی‌های دوستانه با قدرت به جام جهانی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین