کد خبر: ۲۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

پرسپولیس دو – داماش صفر/ درگیری تماشاگران دو تیم در انتهای بازی و دخالت نیروی انتظامی

شاگردان علی دایی در سیزدهمین هفته از لیگ برتر، داماش گیلان را از پیش رو برداشتند تا با کسب 24 امتیاز به صدر جدول نزدیک شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه‌ دو بر صفر به برتری رسیدند.

گل‌های این بازی را سید جلال حسینی (45) و حمید علی‌عسگر (83) به ثمر رساندند.

گزارش نیمه اول:

دو تیم در دقایق آغازین بازی به محک زدن یکدیگر پرداختند و حملات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه دو تیم صورت گرفت. در همان دقایق اول شوت نه چندان دقیق بازیکنان داماش از روی ضربه ایستگاهی با فاصله‌ی زیاد به بیرون رفت. مهرداد کفش‌گری در دقیقه 13 نیز شوت محکمی را از پشت محوطه‌ی جریمه راهی دروازه‌ی میلاد فراهانی کرد که این شوت با مهار ناقص این دروازه‌بان همراه بود. دو تیم در ادامه حملات متداومی تدارک دیدند تا این‌که سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 30 در حالی روی ضربه سر از توپ ارسالی گل زد که پرچم کمک داور بلند شده بود. در ادامه‌ی بازی در نیمه‌ی اول نفوذ پیام صادقیان و پاس به بیرونی که داد کفش‌گری را صاحب موقعیت گل کرد اما شوت این بازیکن با اصابت به مدافع حریف به کرنر رفت.

در اواخر این نیمه سید جلال حسینی روی ضربه‌ی ارسالی از کنار نقطه‌ی کرنر تاثیر کوچکی گذاشت و همین توپ وارد دروازه شد تا سرخ‌پوشان با پیروزی به رختکن بروند.

گزارش نیمه دوم:

امین متوسل‌زاده در همان دقایق ابتدایی نیمه‌ی دوم این فرصت را پیدا کرد تا روی سانتر ارسالی گل تساوی تیمش را بزند اما ضربه سر این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت. همین صحنه سه دقیقه بعد هم تکرار شد و متوسل‌زاده باز هم نتوانست ضربه سرش را گل بزند.

داماشی‌ها که به نظر می‌رسید اصلی‌ترین برنامه‌شان برای رسیدن به گل، استفاده از توپ‌های هوایی است بارها توپ را به کناره‌ها برده و روی دروازه‌ی پرسپولیس ریختند اما هر بار مدافعان سرخ‌پوش مانع از ورود توپ به دروازه شدند.

در این میان شاگردان علی دایی نیز برای رسیدن به دروازه‌ی داماش راه‌های مختلفی را امتحان کردند و در حالی که تماشاگران منتظر به ثمر رسیدن گل‌های بیشتری از تیمشان بودند حمید علی‌عسگر در دقیقه 83 با ضربه‌ای فنی از روی کاشته پشت محوطه جریمه گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ادامه نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و بازی با همان نتیجه‌ی دو بر صفر به سود شاگردان دایی خاتمه یافت.

اخراج: مهرداد کفش‌گری با دریافت دو کارت زرد از پرسپولیس و محمد مختاری از داماش نیز با دریافت دو کارت زرد اخراج شد

گروه داوری: شاهین حاج‌بابایی، رضا سخندان، مهدی الوندی و حسن اکرمی

تعداد تماشاگران: 16 هزار نفر

حاشیه‌ها پرسپولیس – داماش

تماشاگران دو تیم پرسپولیس و داماش در پایان بازی دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در هفته سیزدهم لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه بود.

* تماشاگران حامی داماش گیلان در نیمه‌ی دوم در اعتراض به عملکرد داور مسابقه با نشان دادن اسکناس مدعی شدند که قضاوت به سود پرسپولیس بوده است.

* مهرداد کفش‌گری که پس از دریافت کارت زرد دوم برای دومین بار در این فصل اخراج می‌شد، پس از خروج از زمین دقایقی به نیمکت پرسپولیس تکیه داده بود و سپس به رختکن رفت.

* پیش از اخراج کفش‌گری، دایی قصد داشت برای هجومی‌تر کردن تیمش خلعتبری را به زمین بیاورد اما با تصمیم داور از این تعویض منصرف شد و قاسم دهنوی را به جای هادی نوروزی به زمین مسابقه آورد. هرچند خلعتبری در وقت‌های اضافی وارد زمین شد.

* گوینده‌ی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی را 16 هزار نفر اعلام کرد.

* در دقایق پایانی بازی و در حالی که تماشاگران پرسپولیس قصد داشتند از راهروهای طبقه نخست ورزشگاه خارج شوند تعدادی از تماشاگران داماش برای آنها مزاحمت درست کردند که این باعث درگیری میان تماشاگران دو تیم شد که با دخالت نیروی انتظامی این ماجرا خاتمه یافت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین