کد خبر: ۲۱۵۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

جزئیات نجات جوان 28 ساله از خودکشی

رییس کلانتری 115 رازی جزئیات نجات جان جوان 28 ساله‌ای را که قصد خودکشی داشت را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرگرد حسین دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ساعت 19:30 بیست و چهارم مهرماه امسال ماموران کلانتری 115 رازی از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان اقدام به خودکشی فردی در خیابان مولوی قرار گرفتند، گفت: واحد گشت انتظامی این کلانتری برای تایید صحت و سقم این خبر دریافتی، به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل دریافتند که جوانی ضمن بالارفتن از یک داربست چهارمتری یکی از ساختمان‌های در حال ساخت، طناب قرمز رنگی را به گردن خود آویخته و یک طرف طناب را هم به تیرچراغ برق بسته است، گفت: این فرد به هیچ عنوان حاضر به پایین آمدن نبود که به همین دلیل ماموران کلانتری در محل حاضر و اقدامات تامینی را برقرار کردند.

رییس کلانتری 115 رازی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله روانشناسان اجتماعی در محل حاضر شدند، گفت: پس از گفت‌وگوی 40 دقیقه‌ای روانشناسان با این فرد بالاخره از بالای داربست پایین آمده و به کلانتری دلالت داده شد.

دلاوری با بیان اینکه این فرد 28 ساله، خود را بلامکان معرفی و عنوان کرد که برای کار به تهران عزیمت کرده است، گفت: نامبرده علت اصلی اقدام به خودکشی خود را تهدید و تعقیب از جانب افراد ناشناس عنوان کرد که ماموران در بررسی‌های انجام شده، ضمن رد ادعای این فرد در مورد تهدید، دریافتند که این فرد اعتیاد به موادمخدر از نوع شیشه دارد و بر اثر مصرف زیاد موادمخدر، دچار اختلالات ذهنی شده است.

وی افزود: از این فرد یک عدد تیغ موکت‌بری نیز کشف و ضبط شده که این فرد به همراه پرونده متشکله به دادسرای ناحیه 11 تهران ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین