کد خبر: ۲۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

پیروزی چلسی، آرسنال و توقف منچستر‌یونایتد در خانه

تیم‌های مدعی چلسی، آرسنال و منچستر‌یونایتد بازی‌های خود در هفته هشتم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، امشب با چند دیدار ادامه یافت که در آن تیم‌های مدعی چلسی‌و آرسنال موفق شدند حریفان خود را با شکست روبرو سازند و منچستر در خانه متوقف شد

چلسی با درخشش ادن هازارد موفق شد کاردیف را با نتیجه 4 بر یک در استمفورد‌بریج شکست دهد. جوردون موتچ در دقیقه 10 برخلاف روند بازی موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند. 

دفاع چند‌لایه کاردیف در ادامه مانع از فروپاشی دروازه‌ این تیم شد تا اینکه ادن هازراد موفق شد در دقیقه 33 گل نخست چلسی را به ثمر برساند. در ادامه چلسی می‌توانست در همان نیمه نخست گل دوم را به ثمر برساند که موقعیت‌های آبی‌های لندن از جمله ضربه فرانک لمپارد از دست رفت. با شروع نیمه دوم چلسی قدرت خود را به رخ کشید و موفق شد در دقیقه 66 به گل برسد. پاس ادن هازارد به ساموئل اتوئو باعث شد این مهاجم کامرونی اولین گل مهاجمان این‌ فصل چلسی را در لیگ برتر به ثمر برساند. هشت دقیقه بعد اسکار با یک شوت بسیار زیبا گل سوم بازی را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و ادن هازارد موفق شد در دقیقه 82 گل چهارم چلسی را به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا، آرسنال صدرنشین لیگ برتر موفق شد نوریچ را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد تا همچنان جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند. جک ویلشر هافبک طراز اول انگلیسی موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. در نیمه دوم آرسنالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند با ضربه هنرمندانه مسوت اوزیل به گل دوم برسند. آرسنال در دقایق پایانی بازی خوب خود را به رخ کشید و موفق شد دو بار دیگر به گل برسد. آرون رمزی 83 و مسوت اوزیل 88 برای آرسنال گلزنی کردند و تک گل نوریچ را نیز در این دیدار جاناتان هوسون به ثمر رساند.

منچستر‌یونایتد که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است در خانه برابر ساوت‌همپتون با تساوی یک بر یک متوقف شد. روبین فان پرسی دقیقه 27 میزبان را پیش انداخت اما در ادامه دژان لورن موفق شد دقیقه 90 اولدترافورد را در سکوت محض فرو ببرد و گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

تابلو نتایج

چلسی 4- کاردیف یک

آرسنال 4- نوریچ یک

منچستر‌یونایتد یک – ساوت‌همپتون یک

اورتون 2 – هال‌سیتی یک

استوک‌سیتی صفر- وست‌برومویچ صفر

سوآنزی 4- ساندرلند صفر

در جدول رده بندی آرسنال با 19 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های چلسی و لیورپول با 17 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین