کد خبر: ۲۱۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶

حجت الاسلام رجبی جایگزین آیت الله خوشوقت در جبهه پایداری شد/سوابق

حجة‌الاسلام‌ رجبی ضمن تایید خبر معرفی شدن خود به شورای فقهای جبهه پایداری گفت: بنده اگر بتوانم کاری انجام دهم همیشه در خدمت جریاناتی که در خط انقلاب و رهبری باشند، هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجة‌الاسلام‌ محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تایید خبر معرفی شدنش به جای آیت‌الله خوشوقت، گفت: اطلاعات دقیق‌تر را باید از جبهه پیگیری کرد.

حجة‌الاسلام‌ رجبی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جبهه پایداری شما را به عنوان جانشین آیت‌الله خوشوقت انتخاب کرده‌، معرفی رسمی چه زمانی خواهد بود، گفت: زمان معرفی نهایی را باید از جبهه بپرسید.

عضو جامعه مدرسین درباره اینکه در این زمینه با آیت‌الله مصباح نیز دیدار داشته‌اید یا خیر تصریح کرد: بله ایشان را ملاقات کردم؛ البته با آیت‌الله مصباح زیاد ارتباط دارم.

به گزارش خبرآنلاین حجة‌الاسلام‌ محمود رجبی‌ در سال‌ 1330 هجری‌ شمسی‌ در شهیدیه‌ جاسب‌ به‌ دنیا آمد. پدرش‌ مرحوم‌ غلامحسین‌ رجبی‌ کشاورز و آهنگر‌ بود.

محمود رجبی‌ تحصیلات‌ خود را از دبستان‌ آغاز کرد و با به‌ پایان‌ بردن‌ آن‌، در سال‌ 1343 به‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ وارد شد. در اولین‌ دوره‌ آموزشی‌ ویژه‌ مؤسسه‌ در راه‌ حق‌ که‌ تحت‌ اشراف‌ ‌ آیة‌الله‌ مصباح‌ یزدی‌ اداره‌ می‌شد شرکت‌ نمود. وی‌ همچنین‌ با تأسیس‌ دفتر همکاری‌ حوزه‌ و دانشگاه‌ نیز در گروه‌ علوم‌ اجتماعی‌ این‌ دفتر به‌ تحقیق‌، ارائه‌ کنفرانس‌ و بازسازی‌ علوم‌ انسانی‌ در قلمرو جامعه‌شناسی‌ پرداخت‌.

حجة‌الاسلام رجبی‌ از مؤسسان‌ دفتر همکاری‌ حوزه‌ و دانشگاه‌ و مسؤول‌ گروه‌ علوم‌ اجتماعی‌ این‌ دفتر است‌، وی‌ همچنین‌ ضمن‌ عضویت‌ در شورای‌ عالی‌ بررسی‌ متون‌ درسی‌ دانشگاه‌ها، معاونت‌ پژوهشی‌ مؤسسه‌ آموزشی‌ پژوهشی‌ امام‌ خمینی‌(ره‌) را نیز بر عهده‌ دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین