کد خبر: ۲۱۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

توقف خودرويي با ۳۱ ميليون ريال خلافي در محور دامغان–شاهرود

فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: خودرويي با ۳۱ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال خلافي، از سوي ماموران در محور دامغان - شاهرود متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  سردار محمد رضا میرزایی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: ماموران محور دامغان - شاهرود هنگام كنترل وسايل نقليه، يك دستگاه پژو ۴۰۵ را متوقف و مدارك آن را بررسي كردند و پس از استعلام از سامانه ثبت تخلف راهور ناجا، مشخص شد اين خودرو به دليل ارتكاب تخلفات متعدد به دفعات از سوي ماموران پليس مورد اعمال قانون قرار گرفته است.

به گفته وی با پرداخت اين مبلغ جريمه از سوي مالك، خودرو آزاد شد.

فرماندهي انتظامي استان سمنان تصریح کرد: در هفته نيروي انتظامي امسال، ۳۰۲ تن از شهروندان سمناني با حضور در مركز نظارت همگاني پليس و يا با تماس با سامانه ۱۹۷ با ماموران پليس ديدار و گفتگو كردند.  

میرزایی افزود: ۴۱ فرمانده و معاون و مسئول انتظامي اين استان، در هفته ناجا، به شهروندان خدمات مختلفي در گفتگو و ديدارهايشان ارائه دادند.

وی افزود:217 نفر از شهروندان با مراجعه حضوري و ۸۵ نفر نيز با تماس تلفني با ماموران پليس گفت و گو كردند و با بيان مشكلات مختلف، خواسته هاي خود را در فضايي صميمانه مطرح كردند.

فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: ارتباط مستقيم فرماندهان و مسئولان انتظامي استان سمنان با مردم از برنامه هاي هفته ناجا بود كه با استقبال عمومي مواجه شد.

میرزایی، برخورد باجرم بجاي برخورد بامجرم و جامعه محوري بجاي تهديد محوري را از دستورهاي اصولي كار نيروي انتظامي دانست و با تاكيد بر تقدم پيشگيري بر مقابله باجرايم، همكاري مردم را در اين زمينه خواستار شد.

 وي در خاتمه با اشاره به تعامل نيروي انتظامي با مراكز دانشگاهي، پويا نگهداشتن دانش همكاران و استفاده از دانش روز را ازجمله عوامل موفقيت اين نيرو دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین