کد خبر: ۲۳۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
نوبخت در نشست رسانه ای مطرح کرد:

واریز عیدی کارکنان دولت همراه با حقوق بهمن ماه

محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در نشستی رسانه ای که پیش از ظهر امروز در مقر معاونت رییس جمهوری برگزار شد به ارائه توضیحاتی در خصوص تصویب لایحه بودجه سال 1393 کشور پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی در آغاز سخنان خود ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از تمامی آحاد ایران جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت به عمل آورد.



به گزارش آفتاب، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در این جلسه دو خبر نیز از مصوبات دیروز هیات وزیران ارائه کرد. به گفته وی مقرر شد، تا زمان برآورد دقیق خسارات بارش برف در دو استان گیلان و مازندران به هر یک از این استان‌ها 150 میلیارد ریال به صورت تنخواه ارسال شود، تا برخی از اقدامات ضروری به انجام برسد.



 وی در مورد خبر دوم از جلسه دیروز هیأت وزیران نیز گفت: با توجه به اینکه بر اساس بند 39 قانون برنامه پنجم می بایست 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شود، در مرحله اول در حدود هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت انتشار یافت که هرچند با استقبال از سوی خریداران مواجه نشد، اما یک هزار میلیارد از اوراق به فروش نرفته، بین بستانکاران دولت در طرح‌های عمرانی توزیع شد و با توجه به این استقبال پیمانکاران بستانکار، موافقت شد تا هزار میلیارد تومان دیگر اوراق مشارکت منتشر شود که با این اقدام برای بازگرداندن 2 هزار میلیارد تومان حقوق پیمانکاران اقدام شود.

نوبخت همچنین از پرداخت عیدی پایان سال کارکنان دولت همراه با حقوق بهمن ماه خبر داد.



معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در ادامه سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از ارائه به موقع لایحه به مجلس و نیز تصویب به موقع آن از سوی نمایندگان، از تمامی کارکنان معاونت مطبوع خود و بویژه از نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی نمود. وی با اشاره به اینکه مجلس محترم شورای اسلانی کمترین تغییرات را در لایحه بودجه اعمال نمود گفت : میزان تغییرات بودجه در مجلس تنها 1.3 بود که ناچیز است.



وی در خصوص واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای یا همان فروش نفت، گفت: رقم 79 هزار میلیارد تومان برای فروش نفت پیش‌بینی شد که از ضریب مقدار فروش، قیمت هر بشکه و نرخ برابری دلار با ریال به دست می‌آید و براین اساس نظر دولت در لایحه پیشنهادی عینا توسط مجلس به تصویب رسید تا روزی یک میلیون بشکه نفت، 297 هزار بشکه میعانات گازی صادر  گرددو نیز 120 هزار بشکه به پالایشگاه‌ها بدهیم که هر سه رقم دولت توسط مجلس پذیرفته شد و این موضوع به نگاه واقع بینانه نمایندگان و نیز کارشناسی دقیق همکاران معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برمی‌گردد.

عکاس: هادی نام آور
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین