کد خبر: ۲۳۱۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

آغاز آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا با رقابت 70 هزار داوطلب

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (PHD) سال 1393 در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه 92 برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر ناصر اقبالی با اعلام این تصریح کرد: آزمون دکتری تخصصی در دو نوبت صبح و عصر طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد . آزمون نوبت صبح رأس ساعت 8:00 و آزمون نوبت عصر رأس ساعت 16:00آغاز می‌شود و به داوطلبان توصیه می شود که یک ساعت قبل از برگزاری، در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان آزمون امسال نیز گفت: در این دوره بیش از 70 هزار نفر در آزمون دکتری شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مورد نوع سوالات گفت: سوالات آزمون دکتری تخصصی سال 1393 تستی خواهد بود به جز درس طراحی رشته های شهرسازی و معماری که سوالات تشریحی نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

وی افزود: داوطلبان این دو رشته لازم است وسایل مندرج در برگه ورود به جلسه آزمون خود را به همراه داشته باشند آزمون تشریحی این دو رشته در همان نوبت امتحانی مندرج در برگه ورود به جلسه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اقبالی در پایان گفت: داوطلبان در پایان جلسه آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را به مسئولین حوزه تحویل دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین