کد خبر: ۲۳۱۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

پیروزی قاطعانه بایرن مونیخ و دورتموند

در شب ثبت چهارمین برد فصل تیم اینتراخت برانشوایگ، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا برابر رقبای خود به پیروزی‌‌هایی قاطعانه دست پیدا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در جریان آنها تیم اینتراخت برانشوایگ با حضور سنگربان ایرانی‌الاصل خود، دنیل داوری در خانه برابر تیم هامبورگ با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در این بازی که داوری 90 دقیقه در دروازه برانشوایگ حضور داشت، گل نخست را پیره میشائیل لاسوگا در دقیقه 23 برای هامبورگ به ثمر رساند اما دومنیک کومبلا، مهاجم برانشوایگ که در نیمه دوم به میدان رفت، در دقیقه 51 نتیجه را مساوی کرد و 10 دقیقه بعد او گل دوم میزبان را به ثمر رساند. ایوو ایلیسویچ در دقیقه 76 کار را برای هامبورگ به تساوی کشاند اما دومنیک کومبالا با تکمیل هت تریک خود در دقیقه 85 برانشوایگ را دوباره پیش انداخت. حسن ختام پیروزی قعرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا هم گلی بود که یان هوچشیت در دقیقه 90 به ثمر رساند. یاران داوری با کسب چهارمین پیروزی این فصل خود 15 امتیازی شدند اما همچنان در قعر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا باقی ماندند.

در مهم‌ترین دیدار امشب اما تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین جدول‌رده‌بندی رقابت‌ها در خانه خود برابر فرایبورگ با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و با 59 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. دانته در دقیقه 19، ژردان شاقیری 2 بار در دقایق 34 و 42 و کلودیو پیزارو در دقیقه 88گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند.

امشب همچنین تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا، با نتیجه 4 بر صفر از سد میهمان خود تیم اینتراخت فرانکفورت گذشت تا 42 امتیازی شده و فاصله‌اش با بایرلورکوزن رده دومی را موقتاً به یک امتیاز کاهش دهد. پیره امریک آئوبامیانگ 2 بار در دقایق 10 و 20، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی و میلوس یوجیچ در دقیقه 68 گل‌های دورتموند را در این بازی به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای امشب نتایج زیر رقم خورد:

هوفنهایم 4 - اشتوتگارت صفر
وردربرمن یک - بورسیا مونشن‌گلادباخ یک

در تنها دیدار باقی‌مانده امشب از هفته بیست‌ویکم بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران بایرلورکوزن میزبان شالکه است. در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، بایرن مونیخ با 59 امتیاز صدرنشین است، بایر لورکوزن با 43 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بورسیا دورتموند با 42 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین