کد خبر: ۲۳۵۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

سیدامیرحسین امامی رئیس دانشکده پزشکی تهران شد

دکتر سید امیرحسین امامی با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان رئیس دانشکده پزشکی این دانشگاه منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بر اساس حکم دکتر علی جعفریان امور ویژه‌ای از ریاست دانشکده پزشکی خواسته شده است که شامل تدوین برنامه چهارساله دانشکده براساس نقشه علمی و اولویت‌های دانشگاه، ارتقای کیفیت آموزش پزشکی عمومی از طریق تکمیل برنامه «پزشکی ۹۰»، استانداردسازی دوره های آموزشی تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ، توجه ویژه به رشته های علوم پایه پزشکی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برای توسعه کیفی آن‌ها و توسعه پژوهش در علوم پایه و بالینی با نگاه هدفمند و رویکرد حل مسئله است.

همچنین حمایت از ارائه خدمات درمانی پیشرفته و نوین توسط اساتید توانمند، برنامه‌ریزی برای استقرار رفتار حرفه‌ای در کلیه سطوح و طراحی نحوه ارزیابی آن، بهره‌گیری مناسب از روش‌های نوین جذب دانشجو و استاد با هدف ارتقای کارایی نیروی انسانی و تمهید شرایط لازم برای گسترش ارتباطات بین‌المللی و جذب دانشجوی خارجی با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه از دیگر برنامه‌های ویزه‌ای است که در حکم ریاست دانشکده پزشکی آمده است.

دکتر سید امیرحسین امامی دانشیار گروه داخلی دانشکده پزشکی است.

دکتر جعفریان همچنین در حکم دیگری دکتر فاطمه‌السادات نیری رئیس پیشین دانشکده پزشکی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در حوزه خیرین منصوب کرد.

پیش از این با نظرسنجی از اعضای هیات علمی کمیته‌ای برای تعیین رئیس دانشکده پزشکی تشکیل شده بود که پس از ارزیابی نظرات اعضای هیات علمی دانشکده، دکتر سید امیرحسین امامی انتخاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین